کد خبر : 270988
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
-

حذف تلخ ترکیه از یورو با ۳ باخت پیاپی

حذف تلخ ترکیه از یورو با ۳ باخت پیاپی

تیم ملی فوتبال سوئیس با برتری ۳ بر یک برابر ترکیه شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد و ترکیه نیز دست خالی با ۳ باخت یورو ۲۰۲۰ را ترک کرد.

به گزارش عصرقائم، دو تیم ملی فوتبال سوئیس و ترکیه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ برابر هم به میدان رفتند.

سوئیس خیلی زود توانست به گل اول برسد. هریس سفروویچ در دقیقه ۶ سوئیس را پیش انداخت و گل اول بازی را به ثمر رساند. ترکیه بلافاصله برای زدن گل پیش کشید و مرت مولدر در دقیقه ۱۶ می توانست گلزنی کند که سومر دروازه بان سوئیس دروازه تیمش را نجات داد.

سوئیس در درقیقه ۲۶ با ضربه ژردان شکیری به گل دوم خود نیز رسید تا کار برای ترکیه بسیار سخت شود. شکیری دو دقیقه بعد می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند که ناکام بود و نیمه اول با برد دو بر صفر سوئیس به پایان رسید.

ترکیه در دقیقه ۶۲ توانست با ضربه عرفان قهوه‌چی به گل اول خود در یورو ۲۰۲۰ دست یابد ولی سوئیس بلافاصله در دقیقه ۶۸ به گل سوم خود نیز رسید. ژردان شکیری دومین گل خود در این دیدار و این تورنمنت را به ثمر رساند تا به جمع بازیکنان دو گله جام اضافه شود و سوئیس ۳ بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

سوئیس اکنون با ۴ امتیاز در صدر تیم های سوم گروه‌های ۶ گانه قرار دارد و باید منتظر سایر نتیجه ها بماند تا مشخص شود این تیم می تواند به دور بعد راه یابد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 15 =