کد خبر : 270972
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
-

آیت الله توکل: افتخار رئیس جمهوری به خادمی مردم و نظام اسلامی است

آیت الله توکل: افتخار رئیس جمهوری به خادمی مردم و نظام اسلامی است

پست‌ها وجایگاه‌ها در نظام اسلامی ارزش‌شان به خدمت خالصانه و صادقانه است و رئیس‌جمهور باید در قله این ارزش قرار داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با صدور بیانیه‌ای، حضور مردم کشور در پای صندوق‌های رأی را نشانه عمق عشق و دلبستگی آنان به اسلام و نظام اسلامی دانست و افزود: علی‌رغم همه موانع و بنگاه‌های سخن پراکنی خارجی و برخی موانع داخلی در دلسرد کردن مردم و تلاش برای عدم شرکت مردم، باز هم ایرانیان در پرتو مسئولیت پذیری و زمان‌شناسی، با حضور خود موجب شگفتی جهانیان شدند.

آیت الله سیدرحیم توکل، خدمت به مردم وفادار و متدین ایران را توفیق رحمانی توصیف کرد و افزود: مسئولان بویژه رئیس جمهور منتخب باید شاکر نعمت خدمت به عموم مردم باشند و در این عمل صالح شب و روز نشناسند و خدمت را عبادت و اطاعت خداوند سبحان بدانند.

استاد برجسته خارج فقه با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی، برنده اصلی انتخابات را مردم سرافراز ایران دانست و اظهار کرد: با انتخاب این شخصیت برجسته، فصل جدید خدمت‌رسانی خالصانه و رشد و تعالی بیش از پیش کشور فرارسیده و امید می‌رود ایران اسلامی در پرتو وحدت و همدلی همه مردم به خصوص جریان‌های سیاسی در آینده نزدیک الگویی برای همه کشورها و ملت‌ها شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، انسجام و هم افزایی بین قوا و سران سه قوه را از ضروریات خدمت هماهنگ به مردم ذکر کرد و خواستار تداوم روحیه مقاومت در سطح ملی برای حل مشکلات و جبران مافات شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =