کد خبر : 270658
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
-

گودرزی: تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات فراهم شده است

گودرزی: تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات فراهم شده است

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور به بیان تمهیدات اندیشیده شده جهت حفظ امنیت و سلامت فرآیند برگزاری انتخابات در شهر تهران پرداخت.

به گزارش عصرقائم، حمیدرضا گودرزی در برنامه «سلام تهران» با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط اخذ رأی در تهران، یادآور شد: در استان تهران واجدین شرایط رأی، حدود ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند. از این تعداد ۱۹۰ هزار نفر رأی اولی داریم.

وی ادامه داد: تمهیدات و برنامه‌ریزی انتخابات تقریبا از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است. در ۱۶ فرمانداری هماهنگی‌ها صورت گرفته تا یک انتخابات آرام و سالم داشته باشیم.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در اول وقت رأی دادن راحت است، گفت: از مردم می‌خواهیم اول صبح برای شرکت در انتخابات به شعبات مراجعه کنند تا به شلوغی آخر وقت نخورند و کمتر معطل شوند. چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تهران برگزار می‌شود. چهار صندوق رأی وجود دارد. تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم در فرآیند برگزاری انتخابات با توجه به شرایط کرونایی اندیشیده شده است.

گودرزی با اشاره به دستور استاندار مربوط به بررسی وضعیت تامین تعرفه‌ها به میزان کافی، عنوان کرد: با دغدغه مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری در مورد تأمین تعرفه به میزان کافی، استاندار به همه فرمانداران و معاونت‌ سیاسی استانداری که موضوع را بررسی کنند و اگر کمبودی وجود دارد مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در سه استان تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان معاونت امنیتی انتظامی داریم.

وی در ادامه ضمن برشمردن دستگاه‌های مسئول در حفظ امنیت در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید از شورای تامین استان‌ تهران که تمامی اقدامات را برای آوردن تعرفه‌ها از محل تولید تا محل مخزن و حفظ و نگهداری آن‌ها در مخزن تشکر کنم. در استان تهران سه نیروی انتظامی وجود دارد. انتظامی تهران، ری و شمیرانات، انتظامی غرب استان و انتظامی شرق استان که از هر سه تشکر می‌کنیم. مسئولیت حفظ و حراست از صندوق‌های رأی با عزیزان نیروی انتظامی‌ست و دستگاه‌های دیگر در سپاه و بسیج و … همکارشان هستند. تمامی برنامه‌ها و جانمایی افراد در صندوق‌ها از حدود چهارماه پیش مشخص شده است.

رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات استان تهران در پایان با اشاره به ساعت آغاز رأی‌گیری، یادآور شد: فردا از ساعت شش صبح صندوق‌های اخذ رأی باید از فرمانداری تحویل و رأس ساعت هفت صبح رأی‌گیری آغاز شود. به خاطر کشور و میهن و آینده فرزندانمان به خصوص زحماتی که شهدا و خانواده‌هایشان برای کشور کشیدند رأی خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − یک =