کد خبر : 270666
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
-

حزب‌الله عراق: وارد معادله بازدارندگی نصرالله درباره قدس شده‌ایم

حزب‌الله عراق: وارد معادله بازدارندگی نصرالله درباره قدس شده‌ایم

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که وارد معادله بازدارندگی اعلام شده از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره قدس شده‌اند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در طول چند دهه گذشته تلاش کرد معادله امنیتی را تحمیل کند که با آن بتواند در برابر هر قدرتی که از داخل و یا خارج فلسطین اشغالی تهدیدش می‌کند، مقابله کند، اعلام کرد: وارد معادله بازدارندگی درباره قدس که سید حسن نصرالله (دبیرکل حزب‌الله لبنان) اعلام کرد، شده‌ایم.

این گردان‌ها تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از حمایت آمریکا و حکام خائن هم‌پیمان با آن، به خود اجازه حمله داد، این رژیم جنایات بزرگی را در حق ملت‌های منطقه مرتکب شد، از جمله عراق که حملات متعددی را علیه آن انجام داد و هنوز هم این کشور را به انجام حملات بیشتر علیه مردمش تهدید می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خوی وحشی صهیونیست‌ها تنها به فلسطینی‌های بی‌گناه محدود نشده بلکه از آن فراتر رفت و به کل منطقه رسید.

حزب‌الله عراق در ادامه بیانیه فاش کرد: اسرائیل فرماندهان و نیروهایی را که برای مبارزه با گروه جنایتکار داعش مستقر شده بودند، ترور کرد و این مساله آزادگان عراقی را در برابر گزینه دفاع از مردم‌شان و مقدسات آنها به ویژه مسجد الاقصی قرار داد.

در ادامه بیانیه یاد شده آمده است: ملت‌های منطقه اطمینان یافته‌اند که با وجود این دشمن هرگز از امنیت برخوردار نخواهند شد و گردان‌های حزب‌الله عراق نیز تاکید می‌کند که بر سر پیمان خود برای حفاظت از مقدسات و عقب‌نشینی نکردن در دفاع از آنها باقی می‌ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =