کد خبر : 270673
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

بیگی نژاد: فاصله گرفتن از صندوق رای مشکلی را حل نمی کند

بیگی نژاد: فاصله گرفتن از صندوق رای مشکلی را حل نمی کند

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه خروج از شرایط موجود حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فردی است که نگاهش به توانمندی های درونی باشد.

به گزارش عصرقائم، هادی بیگی نژاد در گفت وگو ، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور مردم در پای صندوق های رای علی رغم وجود برخی از مشکلات، بیان کرد:‌ نکته ای که حائز اهمیت است باید ببینیم که چه چیزی منجر به ناامیدی و دلخوری مردم شده است. متاسفانه طی ۱۰ سال گذشته دائما این پیام به مردم داده شد که با مذاکرات مشکل مردم حل خواهد شد اما دیدیم که با مذاکرات مشکلی حل نشد و از این پس نیز حل نخواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز ما نیاز داریم که نگاهمان به درون کشور باشد و با تکیه بر ظرفیت های درونی بر روی پای خود بایستیم. ۱۰ سال به جامعه القا کردیم که با مذاکرات مشکل حل می شود اما نتیجه نگرفتیم. همین امر سبب شده تا امروز مردم دلخور شده و احساس ناامیدی کنند. اما راه خروج از این شرایط حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فردی است که نگاهش به توانمندی های درونی باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور امر مهمی است. نگاه افراد بایکدیگر متفاوت است در نتیجه عملکرد افراد نیز بایکدیگر فرق دارد. نگاه عده ای به ظرفیت ها و توانمندی های داخل است و نگاه عده ای دیگر به خارج از کشور می باشد. در انتخابات قبلی نظر مردم این بود که با مذاکره مشکل حل می شود. اما وقتی ۱۰ سال این مسیر پیموده شد و به نتیجه نرسیدیم امروز باید با حضور در صحنه کسی را انتخاب کنیم که نگاهش به ظرفیت های درونی است و می تواند با پیمودن مسیری متفاوت شرایط را بهبود ببخشد.

وی در ادامه تاکید کرد: دلخور شدن و از صندوق رای فاصله گرفتن فایده ای ندارد. باید در صحنه حاضر شویم تا بتوانیم با انتخاب فردی اصلح با پشتوانه رای مردمی مشکلات را حل کنیم. از سوی دیگر مشارکت پایین در انتخابات امنیت کشور را به خطر می اندازد. هرکسی که دل در گرو منافع و امنیت کشور دارد باید پای صندوق رای حاضر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =