کد خبر : 270466
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
-

شناسایی ۴۰ بیمار جدید طی ۲ روز در فسا

شناسایی ۴۰ بیمار جدید طی ۲ روز در فسا

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک ابتلا به کروناویروس در این شهرستان شناسایی شده‌اند.

به گزارش عصرقائم، براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، از ابتدای شیوع این بیماری تا روز ۲۲ خرداد، ۱۴ هزار و ۴۲۹ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در شهرستان فسا شناسایی شده است.

آمار بهبود یافتگان قطعی بیماری کرونا در فسا تا روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴ هزار و ۱۳۰ نفر بوده‌اند که ۳۴۳۲ مورد آن مربوط به ۱۴۰۰ است و تعداد جان باختگان از این بیماری نیز ۲۴۰ نفر اعلام و یادآور شده است که ۶۶ مورد از مرگ‌ها مربوط به امسال بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت زرد و با خطر متوسط قرار دارد، روند ابتلا را صعودی اعلام کرده و هشدار داده است که با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته، مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران با مشکلات زمینه ای و مادران باردار در برابر این بیماری ضروریست.

روابط عمومی علوم پزشکی فسا، وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان را شکننده اعلام و تاکید کرده است که لازمه حفظ شرایط موجود یا بهبود وضعیت شیوع بیماری، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و برگزاری میهمانی و دورهمی و تجمع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هجده =