کد خبر : 270333
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

تشکر حاجی‌میرزایی از نمایندگان مجلس

تشکر حاجی‌میرزایی از نمایندگان مجلس

وزیر آموزش و پرورش در پیامی نوشت: مصمم هستیم با تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرای سریع آن، گامی بلند در «تحول نظام آموزشی» و «ارتقای منزلت معلمان» برداریم.

به گزارش عصرقائم، صبح دیروز بررسی کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و بعد از توضیحات سخنگوی کمیسیون آموزش و اظهارنظر نمایندگان موافق و مخالف کلیات این لایحه، به رأی گذاشته شد و در نهایت به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

از ۲۴۵ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس، ۲۲۷ نماینده با کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان موافقت کرده و ۴ نماینده هم با آن مخالف کردند، ضمن اینکه ۳ رأی هم ممتنع بود.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر پیرامون «تصویب خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان» نوشت: مصمم هستیم با تصویب قانون و اجرای سریع آن، گامی بلند در «تحول نظام آموزشی» و «ارتقای منزلت معلمان» برداریم.

وزیر آموزش و پرورش نوشت: تشکر از دولت که ‎لایحه رتبه‌بندی معلمان را خارج از نوبت تصویب کرد. تشکر ویژه از مجلس شورای اسلامی و رأی قاطع و کم‌نظیر نمایندگان محترم، برای تصویب کلیات لایحه دارم.

وی ادامه داد: مصمم هستیم که با تصویب قانون و اجرای سریع آن، گامی بلند در تحول نظام آموزشی و ارتقای منزلت معلمان عزیز برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =