کد خبر : 270399
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
-

آیا شارژ کارتریج توسط همه افراد شدنی است؟

آیا شارژ کارتریج توسط همه افراد شدنی است؟

همانطور که می دانید امروزه پرینترها یکی از ملزمات اصلی هر شرکت و یا موسسه می باشد.این پرینترها می توانند متون شما را با بهترین کیفیت چاپ نمایند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ایران چاپگر، همانطور که می دانید این پرینترها در برندهای اچ پی  و کانن وارد بازار می شوند. پرینترهای اچ پی و کانن هر دو در مدل های مختلف و با کارایی های مختلف در بازار به فروش می رسند که بنا به نیاز مشتری خریداری می شود.

کارتریج پرینتر : کارتریج یکی از قطعات اصلی یک پرینتر می باشد که بعد از مدتی نیاز به شارژ کارتریج دارد. در ادامه توضیحات مختصری در این مورد به حضورتان اعلام می شود. تغذیه اصلی هر پرینتر، چه در مدل های لیزری و چه جوهر افشان تونر و یا همان جوهر میباشد. کارتریج پرینتر بدونه جوهر و یا تونر غیرقابل فعالیت می شود.

کارتریج در حقیقت همان مخزنی می باشد که تونر داخل آن نگهداری می شود. حال با توجه به میزان استفاده شما از این کارتریج، از حجم آن کاسته می شود و رو به پایان می رود و شما می بایستی در این هنگام اقدام به شارژ مجدد آن نمایید. خوشبختانه امروزه این کارتریج ها به راحتی قابل شارژ مجدد هستند و شما می توانید با کمک یک تکنسین با تجربه این عمل را با بهترین کیفیت به انجام برسانید.

چه کارتریج هایی قابلیت شارژ مجدد را دارند؟

معمولا شارژ کارتریج در محل برای پرینترهای لیزری امکان پذیر می باشد و شارژ کارتریج برای پرینترهای جوهر افشان قابل انجام نیست و در کل توصیه نمی شود.معمولا اکثر کارتریج های لیزری قابلیت شارژ کارتریج مجدد را دارند. فقط تعدادی از کارتریج های پرینترهای پاناسونیک و.. هستند که قابلیت شارژ کارتریج در محل شما را ندارند و برای انجام شارژ می بایستی به محل شرکت انتقال داده شوند. در اصل اولویت اصلی شارژ کارتریج در محل شرکت می باشد. چرا که در تعمیرگاه مرکزی  ایران چاپگر شما با کیفیت بالاتری می توانید کارتریج خودتان را شارژ نمایید. علت این امر هم این است که در کارگاه مرکزی تمام وسایل و ابزارها در کنار تکنسین می باشد.

برای شارژ کارتریج به چه ابزاری نیاز هست؟

در جریان باشید که شما به عنوان یک تکنسین اگر بخواهید اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود بکنید میبایستی وسایل مورد نظر داشته باشید. این وسایل عبارت اند از پیچ گوشتی دم  باریک و یک عدد دستکش مخصوص کار. بعد از تهیه این ابزارآلات شما می توانید با رعایت نکات ایمنی اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود نمایید. البته این نکته هم بسیار حائز اهمیت می باشد که چنانچه تجربه کاری تو این زمینه ندارید به هیچ وجه اقدام به این کار ننمایید چرا که خسارت وارد شده به کارتریج بسیار بیشتر از هزینه شارژ کارتریج پرینتر توسط متخصص می شود.

تعمیر پرینتر چیست ؟مشکلات احتمالی پرینترها:

در برخی اوقات در هنگام کار با پرینتر، پرینتر شما دچار مشکلاتی می شود که دیگر قادر به ادامه کار نمیباشد، در این زمان میبایستی هر چه سریعتر اقدام به رفع مشکل نمایید. نکته قابل توجه اینکه شما میبایستی جهت تعمیر پرینتر حتما تکنسین با تجربه کمک بگیرید. تعمیرات پرینتر یکی از خدمات اصلی شرکت ایران چاپگر میباشد که زیر نظر با تجربه ترین تکنسین صورت میپذیرد.همچنین این خدمات در بیشتر مواقع در محل مشترک انجام میشود و در نهایت تست می شود. این خدمات کاملا با گارانتی و مهلت تست می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =