کد خبر : 270315
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

سلیمی: زمان وعده دادن‌های توخالی گذشته است

سلیمی: زمان وعده دادن‌های توخالی گذشته است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها باید چشم های خود را بر واقعیات موجود جامعه گشوده و بر اساس کار کارشناسی برنامه ای جامع به مردم ارائه دهند.

به گزارش عصرقائم، اصغر سلیمی در گفت وگو ، با تاکید بر ضرورت پرهیز کاندیداها از سر دادن وعده هایی دروغین، بیان کرد: امروز حل مشکلات کشور نیازمند کار کارشناسی، علمی و تخصصی است و فردی که رییس جمهور می شود باید با داشتن اطلاعات کافی از شرایط کشور و مسائل منطقه و جهان برنامه ای کارشناسی شده را محور کار خود قرار دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با بیان اینکه وعده هایی که از سوی کاندیداها داده می شود باید برخاسته از واقعیت های جامعه و تدابیر کارشناسی شده باشد، اظهار کرد: متاسفانه بعضا در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی شاهد وعده هایی هستیم که پشتوانه ای ندارد. به عنوان مثال گفته می شود که یارانه ها را چندین برابر خواهیم کرد. این وعده برای جلب توجه مردم خوب است اما منابع آن قرار است از کجا تامین شود؟.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاندیداها به جای سر دادن وعده هایی از این قبیل که پشتوانه تخصصی نیز ندارد باید به دنبال برنامه ای باشند که افزایش قدرت خرید مردم، فراهم کردن بستر ازدواج جوانان، اشتغال زایی و تامین مسکن را باتوجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد، به دنبال داشته باشد.

سلیمی در پایان تاکید کرد: مردم امروز به دنبال افزایش یارانه ها نیستند بلکه مطالبه آنان افزایش قدرت خرید و بهبود وضعیت معیشتی است. کاندیداها باید چشم های خود را بر واقعیت های موجود جامعه گشوده و بر اساس کار کارشناسی برنامه ای جامع تهیه کرده و به مردم ارائه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 2 =