کد خبر : 270345
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

رانت‌خواری و بی مدیریتی ارتباطی با تحریم‌ ندارد

رانت‌خواری و بی مدیریتی ارتباطی با تحریم‌ ندارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: رانت‌خواری و بی مدیریتی هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد و شخصی باید به میدان بیاید تا رانت‌خواری را ریشه کن کند.

به گزارش عصرقائم، محمد رشیدی در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کاشان و گردهمایی حامیان آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی با بیان اینکه که امروز باید به صورت تبیینی وارد مناظرات بشویم، اظهار کرد: نباید به صورت تقابل وارد شویم، هر حرفی که‌ در تقابل کاندیدای مقابل آیت‌الله رئیسی قرار بگیرد به نفع آنها و به ضرر جبهه انقلاب است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، در سال ۹۸ مجلس انقلابی مردمی تشکیل شد و مقام معظم رهبری این مجلس را تأیید کردند، افزود: مجلس کارهایی انجام داد که در ۴۲ سال گذشته بی سابقه بوده است؛ ۳۲ هزار میلیارد تومان به سمت تولید و‌ اشتغال بردیم از این مقدار، ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای کشاورزی اختصاص داده شد.

وی، با بیان اینکه اقدامات مجلس انقلابی در تاریخ انقلاب بی سابقه بوده است، گفت: ۲۴هزار میلیارد تومان به محرومان و‌ روستایی‌ها تعلق گرفت و ۲۰ درصد تخفیف مالیاتی دادیم تا تولید را رونق بدهیم.

رشیدی با اشاره به اینکه مجلس مردم سازی کرد و‌ نیازمند دولت انقلابی است، بیان داشت: آیت‌الله رئیسی چهره مردمی و‌ از مردم فراری نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان را در این مملکت آتش زدند، ابراز داشت: این‌ها اثر رانت‌خواری و بی مدیریتی است و هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد و شخصی باید به میدان بیاید تا رانت‌خواری را ریشه کن کند.

رشیدی با اشاره به اینکه، آیت‌الله رئیسی مردی از جنس مردم است، افزود: خوردن غذای حضرت برای همه ما آرزو بود اولین کاری که در آستان قدس رضوی انجام شد، غذای حضرت رضا را برای عموم مردم مهیا کرد تا هیچکس آرزوی غذای حضرت را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در هر شهری دفتر آستان قدس راه‌اندازی شد و در ماه ده‌ها بسته‌ معیشتی از طرف آستان امام رضا به مردم هدیه شده است، گفت: رئیس‌جمهور باید حفیظ، نگهبان، مدیر ‌و عالم باشد که این صفات در آیت‌الله ‌رئیسی وجود ‌دارد.

رشیدی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا جریان انقلاب به میدان بیاید، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ‌ دلسوز کشورشان هستند و با انتخاب خوب، انقلاب به جریان می‌‌افتد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، آیت‌الله رئیسی جزء سردم‌داران‌ مبارزه با فساد است، تصریح کرد: مدیر پاک‌دست، دغدغه‌مند و عاشق مردم نداریم که باید چنین مدیری به میدان بیاید.

وی، با اشاره به سخنان مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی بر اینکه، رئیس‌جمهور باید معتقد به عدالت اجتماعی، دنبال کاهش فاصله طبقاتی و دنبال حمایت از تولید ملی باشد، گفت: این خصوصیات در آیت‌الله رئیسی وجود دارد و باید‌ دست به‌ دست هم‌ بدهیم‌ و ریشه‌های انقلاب را قوی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =