کد خبر : 270378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

تجهیز و راه‌اندازی صفر تا صد فودهال سیتادیوم ارومیه توسط پرشیااستیل

تجهیز و راه‌اندازی صفر تا صد فودهال سیتادیوم ارومیه توسط پرشیااستیل

فودهال سیتامیت در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه با اولویت طبخ غذای سالم طراحی و اجرا شده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام شرکت پرشیا استیل، این شرکت تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه طراحی و اجرای آشپزخانه‌های صنعتی افتخار داشت طراح و مجری آشپزخانه‌ها و تمام بخش‌های این فودهال باشد. این مجموعه توانسته با طراحی نوآورانه، استفاده از تجهیزات به روز و کارآمد به ویژه تجهیزات پخت غذای سالم، منوی غذایی کامل شامل غذاهای ایرانی و بین‌الملل، کیفیت پخت غذا و مدیریت حرفه‌ای رضایت عموم مهمانان خود را تامین کند. فودهال سیتامیت، میعادگاه کسانی است که به سلامت غذا اهمیت می‌دهند.

فودهال سیتامیت، قلب تپنده سیتادیوم ارومیه

فودهال سیتامیت محصول خلاقیت و تجربه تیمی کارآمد، به صورت ویژه برای مرکز خرید سیتادیوم ارومیه طراحی و اجرا شده است. این فودهال با کانسپتی جدید و نوآورانه به صورت جزئی از فضای مرکز خرید با منوی غذایی کامل اعم از انواع غذای ایرانی و بین‌الملل در نظر گرفته شده که سلیقه و نیازهای مهمانان مجموعه را تامین می‌کند. مدیریت حرفه‌ای سیتامیت با نظارت شایسته بر عملکرد مجموعه و کیفیت آماده‌سازی و پخت غذا باعث شده سیتامیت در سراسر کشور منحصر به فرد و بی‌رقیب باشد.

پس از گذراندن اوقات هیجان‌انگیز در سیتادیوم، وجود فضایی همچون سیتامیت برای دورهمی خانواده‌ها آن هم با ارائه انواع غذاهای متنوع و خوش طعم لحظاتی به یادماندنی را در خاطره بازدیدکنندگان ثبت می‌کند.

پخت غذای سالم از رویکردهای اصلی سیتامیت است؛ از این رو افرادی که از فرهنگ غذایی خاصی پیروی می‌کنند و سلامت تغذیه برایشان مهم است می‌توانند با خیال آسوده در این فضای لذت‌بخش حضور پیدا کنند.

یکی از جذابیت‌های فودهال سیتامیت، امکان مشاهده فرآیند پخت انواع غذا از نزدیک است. دیدن انواع کباب و برگر بر روی شعله‌های آتش، پخت پیتزا در تنور، مراحل آماده‌سازی غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و عربی، ترکیب سالادهای رنگارنگ و… علاوه بر تحریک اشتها، لذتی دوچندان از خوردن غذا به مهمانان مجموعه می‌بخشد.

حضور قدرتمند پرشیا استیل در فودهال سیتامیت

فودهال سیتامیت با مشاوره، طراحی، تجهیز و راه‌اندازی صفر تا صد شرکت پرشیا استیل به عنوان استانداردترین فودهال حال حاضر ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با دو بخش مجزای غذاهای ایرانی و بین‌الملل طراحی شده است. سیتامیت با مدیریت منسجم گروه رفتاری کانسپت، صاحب برند رستوران زنجیره‌ای رفتاری در فضایی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع، گنجایش حدود ۴۵۰ صندلی و ظرفیت پخت ۱۵۰۰ پرس غذا در وعده، از بهمن ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

پرشیا استیل با توجه به تجارب و تخصص کارشناسان خود در زمینه طراحی ابنیه، معماری، تفکیک فضاها، طراحی نقشه‌های تاسیساتی الکتریکال و مکانیکال، طراحی تهویه مطبوع، اگزاست‌ها، طراحی و جانمایی بخش‌های مختلف پشتیبانی و تاسیسات، تفکیک فضاها بر اساس استقرار استانداردهای HACCP  و استانداردهای روز دنیا در فودهال ها، پروژه سیتامیت را طراحی و اجرا کرد.

تمام فضاهای تمام آشپزخانه‌های این مجموعه از بخش‌های انبارها، نگهداری‌ها، سردخانه‌ها، بخش‌های آماده‌سازی، بخش‌های طبخ غذای ایرانی و بین‌المللی، طبخ غذای فست‌فودی، همچنین آشپزخانه‌های پخت غذا در حضور مشتری (Show Kitchen)، بخش‌های سرو، کانترهای سرد و گرم و بوفه‌های یکپارچه سرو، بخش‌های شستشو و دفع زباله، قسمت‌های نگهداری و پشتیبانی مخصوص پرسنل، تولید تجهیزات، اجرا و استقرار تجهیزات، نصب و راه‌اندازی، آموزش پرسنل در حوزه فنی و آموزش پرسنل در آشپزخانه‌ها بر عهده پرشیا استیل بوده است.

یکی از بزرگ‌ترین بوفه‌های سرد و گرم غذاهای ایرانی با برند رفتاری شامل حدودا بیش از ۳۰ متر بوفه غذاهای گرم و سرد ایرانی و بیش از ۶۵ متر کانتر و بوفه‌های فودهال فرنگی شامل بخش‌های پخت غذا در حضور مشتری، نگهداری سالادها و اردوها، طبخ غذاهای مدیترانه‌ای و… محصول پرشیا استیل در سیتامیت کار شده است.

سیتامیت مدرن ترین فودهال حال حاضر ایران

پرشیا استیل با بالاترین دانش طراحی و تولید تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی، از به روزترین تجهیزات خود مانند فر کامبی ۱۰ طبقه و ۲۰ طبقه بروج، تجهیزات طبخ برنج و غذای ایرانی، پیشرفته‌ترین یخچال‌های نگهداری مواد و نوشیدنی، یخچال‌های بوفه‌ای سرد سلف سرویس در تجهیز فودهال سیتامیت بهره گرفته است.

فر کامبی بروج با فناوری پخت ترکیبی هوشمند، پخت بسیاری از غذاها را به صورت کم‌روغن یا حتی بدون روغن ولی خوش‌طعم و خوش‌رنگ امکان پذیر می‌کند. با این دستگاه می‌توان انواع ماهی، سیب زمینی خلالی و سایر سبزیجات را بدون روغن طبخ کرد. کتلت، انواع کوکو، انواع سوخاری و شنیتسل با کمترین میزان مصرف روغن آن هم تنها برای چرب کردن سینی آماده می‌شوند. حفظ رطوبت و بافت اولیه مواد غذایی در فر کامبی بروج باعث حفظ ریزمغذی‌ها و ارزش غذایی شده و غذایی سالم و مغذی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیتادیوم ارومیه، تجربه خرید لذت بخش

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت ۵۳۵۰۰ مترمربع و در ۷ طبقه در دو فاز A و B در حال اجرا و ساخت است. این مجموعه با وجود موقعیت مکانی مطلوب، طراحی معماری به سبک مدرن و مینیمال، خدمات و امکانات رفاهی عالی با اولویت خانواده، پارکینگ‌های هوشمند طبقاتی وسیع، محوطه‌سازی بیش از ۲۰ هزار مترمربع و مدیریت مرکز خرید بر اساس استانداردهای جهانی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سیتادیوم اولین مرکز تجاری- تفریحی زنجیره‌ای در ایران است که امکانات مدرن و متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این مجموعه که تاکنون در شهرهای ارومیه، رشت و قزوین گشایش یافته، با وجود فضاهای تفریحی و اجتماعی نظیر سینما، فودکورت، فودهال، کافه، رستوران و فضای بازی کودکان تلاش می‌کند ضمن تامین همه نیازهای اعضای خانواده در سنین مختلف، فرصت در کنار هم بودن و تجربه لحظاتی خاطره انگیز را ایجاد کند.

عمده‌ترین هدف سیتادیوم فراهم آوردن تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید، تفریح و فراغت برای خانواده‌های ایرانی با سطح درآمدی متوسط است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =