کد خبر : 270386
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

آغاز تبلیغات نامزدهای شورای شهر از فردا

آغاز تبلیغات نامزدهای شورای شهر از فردا

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر از بامداد فردا خبر داد.

به گزارش عصرقائم، حسین حسن نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده امروز اعلام شد، گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر از فردا بیستم خرداد آغاز می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه دارد.

وی افزود: نامزدهای شورا شهر در هر شهر و نامزدهای شورای روستا هم در هر روستا می توانند برای هماهنگی و برنامه ریزی تبلیغات شان یک ستاد داشته باشند، اما در شهرهایی که به چند منطقه شهرداری تقسیم می شود، داوطلبین می توانند در هر منطقه یک ستاد دایر کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پیرامون شکل تبلیغات نامزدهای شوراهای شهرها هم گفت: سایز پوسترهای تبلیغاتی باید ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر باشد و هرگونه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات و نیز راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی هم ممنوع است.

حسن نژاد در پایان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام تبلیغات که به زودی از طریق فرمانداری ها در اختیار داوطلبین قرار خواهد گرفت، افزود: نامزدها از ظرفیت بالقوه فضای مجازی برای تبلیغات بیشتر بهره ببرند تا هم حرف های شان راحت تر به گوش مخاطبین شان برسد و هم شرایط سالم تری را در این روزهای حساس کرونایی ایجاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =