کد خبر : 270208
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

ملت بزرگ ایران در انتخابات دشمن را مایوس می‌کنند

ملت بزرگ ایران در انتخابات دشمن را مایوس می‌کنند

فرمانده سپاه کربلا نارضایتی مردم را ناشی از بی‌تدبیری‌ برخی از مدیران ناکارآمد دانست و گفت:ملت در انتخابات دشمن را مایوس می کنند.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در همایش مشترک ادارات صمت، اتاق اصناف و حوزه‌های بسیج اصناف استان مازندران در سالن همایش کوثر بابلسر با اشاره به  نقش بازار در جهت  امنیت معیشتی مردم گفت: مشکلات و ناکارآمد‌های در این بخش ناشی از سطح عدم نظارت‌های جدی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که بازرسین بازار کنترل و نظارت جدی بر بازار داشته باشند، تصریح کرد: در بازرسی و نظارتی نباید بدنبال خرده پا‌ها بود، بلکه باید  به فکر حذف اخلالگران اقتصادی کلان باشیم.

مسلمی در ادامه به عدم برنامه ریزی مدیران اقتصادی هم اشاره کرد و افزود: مدیری که برنامه مدونی برای اداره کردن وضعیت نداشته باشد، چرا لباس مدیریت بر تن می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به سخن پراکنی‌های شیاطین دنیا در رسانه‌ها به بهانه مشکلات معیشتی مردم پرداخت و اضافه کرد: بی‌تدبیری‌ برخی از مدیران ناکارآمد کشور باعث شده است تا رسانه‌های معاند و مخالف با سخن پراکنی‌های دروغین در تلاش برای ایجاد نارضایتی در افکار عمومی ملت باشند.

مسلمی به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد با تصریح بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ یک آزمون بزرگ  است، خاطرنشان کرد:  دشمن  با صرف هزینه هنگفت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است.

مسلمی در پایان سخنان خود تاکید کرد:  ملت شهید پرور ایران اسلامی با اهدای خون ۲۳۰ هزار شهید قدرتمندانه‌تر از قبل جهت تضمین سرنوشت خود حضور پررنگتر از خود نشان می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =