کد خبر : 270252
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

عاملان قتل با سلاح گرم دستگیر شدند

عاملان قتل با سلاح گرم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که دو شهروند را در دو حادثه جداگانه به قتل رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین رحیمی گفت: دو نفر که با استفاده از سلاح گرم دو کارمند امام زاده صالح و کارمند یک شرکت خصوصی را در دو حادثه جداگانه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: طی هفته گذشته دو فقره قتل به وسیله سلاح گرم در تهران اتفاق افتاد که با سرعت عمل و دقت نظر کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان قتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر جدیت پلیس در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی گفت: قاتل حادثه دوم علیرغم اینکه از تهران متواری شده و به استانی دیگر رفته بود، دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مجرمان این دو پرونده علت و انگیزه خود را مسایل شخصی عنوان کردند، افزود: امروز پلیس به عنوان خدمتگزار مردم به حدی از توانمندی رسیده است که می تواند بسیاری از پرونده ها را حتی بدون کوچکترین سرنخی به سرانجام برساند همچنان که در این دو پرونده هیچ سرنخ مشخصی از عاملانی که این حوادث را رقم زده بودند، وجود نداشت.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه وجود سلاح غیرمجاز در جامعه می تواند نتایج مرگباری را به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: همواره اعلام کرده‌ایم که وجود سلاح غیرمجاز در جامعه می تواند فاجعه بار باشد. از این رو برخورد جدی با دارندگان سلاح های گرم غیرمجاز و جمع آوری آن در دستور کار پلیس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + دوازده =