کد خبر : 270159
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

خلع‌ید ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی

خلع‌ید ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از خلع ید ۲۷۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما از خلع ید ۲۷۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد و گفت: در سال گذشته با تشکیل یک هزار و ۳۹۵ فقره پرونده یک هزارو ۵۹ نفر از متجاوزان به عرصه های ملی دستگیر شدند.

وی در ادامه بابیان اینکه در همین راستا ۹۷۷ انواع وسایل نقلیه و تجهیزات کشاورزی و … توقیف  با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت و منابع طبیعی استان طی یک سال گذشته ، ۲ هزار و ۶۷۶ استر هیزم، ۵۸۹ مترمکعب چوب و ۶ هزار و ۵۷ اصله درخت نیز کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران افزود : ۷۳ فقره اطفاء حریق در سطح ۹۶ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی استان انجام شده است که در نوع خود اقدام ارزشمندی در حراست از منابع طبیعی محسوب می‌شود.

جعفری با اشاره به ۸۰۶ مورد بازدید از کارگاه‌های چوب بری در سطح استان افزود: در این راستا ۶۴ مورد اخطار صادر و ۱۲کارگاه متخلف پلمپ شد، حفظ و نگهداری از منابع ملی مسؤولیتی است که نیازمند همکاری همگانی است و شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۵۰۴ سازمان حفاظت منابع طبیعی همواره آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی درباره خسارات به عرصه‌های منابع طبیعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شانزده =