کد خبر : 270155
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

مخالف تجزیه مازندران هستیم

مخالف تجزیه مازندران هستیم

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه با تجزیه مازندران مخالف هستیم؛ گفت: متاسفانه اختیاراتی که به فرمانداران ویژه داده شده است؛ نتوانسته است مشکلات مردم را به نحوی حل کند که مانع از این شود که مردم برای برخی از مراجعات به مرکز استان بیایند.

به گزارش عصرقائم، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس در گفت‌وگو ، در خصوص اظهارات و تلاش‌های تعدادی از نمایندگان استان مبنی بر ساز جدایی غرب مازندران از استان؛ اظهار کرد: دو تن از نمایندگان غرب در خصوص طرح این موضوع اقدام کرده‌اند، ولی ما با تجزیه مازندران مخالف هستیم.

وی افزود: ولی یک موضوعی را در این میان باید در نظر بگیریم و آن این است که متاسفانه خدماتی که باید به مردم غرب استان و افرادی که از مرکز استان دور هستند مطلوب نیست و این خدمات باید تعریف شده باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، خاطرنشان کرد: شما در نظر بگیرید از رامسر تا ساری، کسی بخواهد برای رفع مشکلی به مرکز استان رجوع کند و کار خود را در یکی از دستگاه‌های اداری دنبال کند؛ این فرد برای رسیدن به مرکز استان باید ساعت‌ها در مسیر طی مسیر کند و این امر یک کار خسته کننده‌ای است.

زراعی ادامه داد: برای همین منظور هم فرمانداران ویژه در استان شکل گرفت، اما متاسفانه اختیاراتی که به فرمانداران ویژه داده شده است؛ نتوانسته است مشکلات مردم را به نحوی حل کند که مانع از این شود که مردم برای برخی از مراجعات به مرکز استان بیایند.

وی بیان کرد: ما باید وظایف فرمانداران ویژه را به حدی تعریف می‌کردیم که حداقلِ ارتباطات مردم دور دست استان به مرکز استان را شاهد بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، عنوان کرد: بنده معتقدم که علت اصلی نارضایتی برخی از عزیزان و در خواست نمایندگان این است که نتوانسته‌ایم تا به حال خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم.

زارعی تصریح کرد: می‌بایست خدمات مطلوبی را به مردم مناطق دور دست از مرکز استان تعریف کنیم و در این شراط سخت کرونایی، شرایط سخت اقتصادی و شرایطی نظیر جاده، مسافت و زمان، نباید به گونه‌ای عمل کنیم که برای مردم ما و نیازمندی‌هایشان مشکلی ایجاد شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در عصر حاضر و با توجه به الکترونیکی شدن ارتباطات و مکاتبات باید بسترهای مناسب و مطلوبی را برای رفع رجوع مشکلات مردم فراهم و تعریف کنیم و باید مسئولان باید در این خصوص پاسخ دهند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: واقعا فردی که اهل رامسر است چقدر هزینه و زمان باید صرف کند تا یک مشکل خود را حل کند؛ در حالی که می‌توانیم پاسخگویی به این مراجعات را در فرمانداری‌های ویژه تعریف کنیم تا گره از مشکل مردم باز شود.

زارعی یادآور شد: از برآیند فضای موجود در می‌یابیم که در خصوص طرح فرمانداران ویژه، خوب عمل نکردیم و این امر تبعاتی مثل همین مشکلات را بدنیال داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =