کد خبر : 270143
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

دولت مومن انقلابی با حضور حداکثری کارساز است

دولت مومن انقلابی با حضور حداکثری کارساز است

فرمانده سپاه کربلا به انتخابات هم اشاره کرد و گفت: دولت مومن انقلابی با حضور حداکثری می‌تواند کارساز باشد، لذا اگر قرار است تحولی ایجاد شود همه مردم باید پای صندوق رای بیایند.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی با خواهران پاسدار شاغل در مجموعه ستاد و سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه استان در قالب حلقه صادقین، در سالن جلسات شهید میثمی نمایندگی سپاه کربلا ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام و شهدای پانزده خرداد ونیز تسلیت ایام شهادت صادق آل عبا (ع) به عملکرد شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده و  این اقدام  قابل تحسین است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به فعالیت‌های پایگاه مقاومت هم اشاره کرد و افزود: امروزه باید فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت به درون مردم کشیده شود و مردم خود را سهیم در اقدامات و عملکرد بسیج بدانند.

مسلمی با تصریح بر ایجاد هیئت اندیشه ورز در پایگاه‌های خواهران، ادامه داد: نیاز به برنامه‌های ابلاغی نیست بلکه برنامه‌ها بصورت اختیاری و با پیشنهاد و منطبق با آن محله طرح ریزی شود لذابسیج به واسطه اراده قوی از پس هرکاری بر میآید.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به انتخابات هم اشاره کرد و یادآور شد: دولت مومن انقلابی با حضور حداکثری می‌تواند کارساز باشد، لذا اگر قرار است تحولی ایجاد شود همه مردم باید پای صندوق رای بیایند.

مسلمی با تاکید براینکه دشمن با جنگ شناختی بر علیه نظام و مردم وارد عمل شده است، گفت: برای رسیدن به اهداف باید هوشمندانه کار و برنامه ریزی کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه هر مراسم و آئینی باید به صورت هوشمندانه و کیفی برگزار شود، خاطرنشان کرد: حضور در هرمراسمی باید با مشارکت مردمی همراه باشد.

مسلمی با اشاره به نظارت و سرکشی در پایگاه‌ها و حوزه ها، ادامه داد: کیفیت سنجی برنامه‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد تا برنامه‌ها در حوزه‌ها و پایگاه‌ها اثرگذار‌تر شود.

فرمانده سپاه کربلا به برنامه‌های بصیرت افزایی هم تاکید کرد و یادآور شد:  برنامه‌های بصیرت افزایی مردم با کیفیت و اثرگذارتر باشد باید افزایش پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =