کد خبر : 270223
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

ادامه محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران تا ۱۷ خردادماه

ادامه محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران تا ۱۷ خردادماه

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران در ۶ محور اصلی ورودی به مازندران و ۵۷ نقطه تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش عصرقائم، هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ما به رانندگانی که قصد ورود به استان مازندران را دارند هشدار داد تمامی ورودی های استان به روی خودروهای با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

وی افزود: دوربین‌ها و ماموران پلیس مستقر در جاده‌ها با صاحبان خودروهای با پلاک‌های غیر بومی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری‌ها یا پلیس راهور ندارند اعمال قانون می کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد‌ها امروز پنج شنبه ۱۳ خرداد در مقایسه با روز‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است، گفت: صاحبان ۵۰۴ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی که قصد سفر به مازندران را داشته به صورت دستی اعمال قانون و ۱۱۲ خودرو نیز به مبدا باز گردانده شدند.

عبادی ادامه داد: محدودیت تردد خودرو‌ها به مازندران در ۶ محور اصلی ورودی به مازندران و ۵۷ نقطه تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص تردد خودروهای با پلاک بومی در بین شهرهای استان گفت: رانندگان خودروهای ساکن در شهرهای نارنجی نمی توانند وارد شهرهای نارنجی شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد خودروهای با پلاک بومی در شهرهای زرد استان منعی ندارد.

عبادی گفت: ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌های نارنجی استان از ساعت ۲۲تا۳ صبح همچنان برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =