کد خبر : 270069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
-

عامل انتقال خودروهای بمب گذاری شده به عراق دستگیر شد

عامل انتقال خودروهای بمب گذاری شده به عراق دستگیر شد

سازمان اطلاعات نظامی عراق روز سه شنبه از دستگیری یک تروریست خطرناک که عامل انتقال خودروهای بمب گذاری شده به الانبار و بغداد و انتقال خانواده‌های داعش به سوریه بوده است، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سازمان اطلاعات نظامی عراق روز سه شنبه از دستگیری فردی که مسئول وارد کردن خودروهای بمب‌گذاری شده به عراق و قاچاق خانواده‌های داعش به سوریه بوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد: اداره اطلاعات نظامی عراق به تازگی خبر از بازگشت یکی از تروریست‌های خطرناک از یکی از کشورهای همجوار را داد که مسئول وارد کردن خودروهای بمب‌گذاری شده به الانبار و بغداد و همچنین مسئول انتقال خانواده‌های داعش به سوریه با همکاری برادرش بوده است.

در ادامه بیانیه آمده است: به دنبال این اطلاعات یک تیم عملیاتی مرکب از نیروهای اطلاعات نظامی،  اطلاعات تیپ پیاده نظام ۳۹ و اطلاعات هنگ سوم نظارت بر تحرکات تروریست‌ها و ورود آن به الانبار تشکیل شد و با مشخص کردن مکان اختفای این تررویست در منطقه سوق الرمادی، کمینی محکم را نصب و او را دستگیر کردند.

در پایان بیانیه آمده است: تروریتس مذکور بر اساس ماده ۴ تروریسم، یکی از مهم ترین افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =