کد خبر : 269850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

نوروزی: منابع مالی وعده‌های نامزدهای انتخاباتی مشخص شود

نوروزی: منابع مالی وعده‌های نامزدهای انتخاباتی مشخص شود

یک عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: منابع مالی وعده و وعیدهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ مشخص و توسط رسانه‌ها منتشر شود.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو ، با اشاره بیانات اخیر رهبری در مورد وعده‌های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: نامزدهای انتخابات باید مشخص کنند چه منابع مالی برای تحقق وعده‌ها انتخاب کرده‌اند و به نظرم وظیفه رسانه‌ها و مخصوصا صدا و سیما است که راهکارهای عملیاتی نامزدها برای برون رفت از وضعیت موجود را منتشر کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: منابع مالی در هر دوره انتخاباتی بسیار مهم است. مقام معظم رهبری به شفافیت اعتقاد دارند. نامزدها علاوه بر مشخص کردن منابع مالی وعده‌ها انتخاباتی، باید منابع مالی تبلیغاتی خود را مشخص کنند.

این عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در خصوص عدم احراز صلاحیت‌ برخی افراد اظهار کرد: منظور مقام معظم رهبری این بود که افراد عدم احراز شده، در بخش‌های دیگر کشور موفق عمل می‌کنند. عدم احراز صلاحیت‌ها به این معناست که حقوق‌دانان شورای نگهبان به این جمع بندی رسیده‌اند که افراد مذکور برای ریاست جمهوری چندان مناسب نیستند چرا که می‌توانند کارآمدی بیشتری در دیگر بخش‌های حاکمیت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یک =