کد خبر : 269933
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

ردمی نوت ۸ پرو فراتر از تصور

ردمی نوت ۸ پرو فراتر از تصور

قیمت ردمی نوت ۸ پرو آن را به‌ یکی از گوشی‌های پراهمیت چند سال اخیر در سراسر جهان تبدیل کرده است. به‌طور قطع عوامل دیگری نیز در چنین اهمیتی نقش دارند. چرا که شیائومی با کنار هم قرار دادن ویژگی‌های گوناگون، ترکیبی بی‌بدیل در این گوشی هوشمند ایجاد کرده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام تسک میران، ردمی نوت ۸ پرو با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت یا حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت در اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار آمد. این گوشی با رنگ‌های خاص خود یعنی سفید (Pearl (White، سبز( Forest Green)، طوسی (Mineral Grey)، آبی ( (Dark Blue) و نارنجی (Coral Orange)، مجموعه‌ای نوین را خلق کرده است؛  پردازنده‌ی ردمی نوت ۸ پرو Helio G90T gaming processor   است که در کنار GPU مورد استفاده‌ی خود یعنی ARM Mail G76 MC4   عملکردی بهتر و بازی روان‌تری را می‌سازد. همچنین فنآوری خنک‌کننده‌ی مایع در پردازنده‌ی بازی ردمی نوت ۸ پرو تعبیه شده تا با کاهش دمای ۶- ۴ درجه‌ای، SoC  و شارژ IC  را از حرارت بیش از حد محافظت کند.

باتری ردمی نوت ۸ پرو با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خود به‌گونه‌ای طراحی شده تا با شارژ سریع  ۱۸ وات و استفاده از رابط شارژ Type-C ، بتواند به پر سرعت میزان شارژ مورد نظر دست یابد.

Redmi Note 8 Pro  از نخستین گوشی‌های شیائومی است که از چهار دوربین در پشت بدنه‌ی خود استفاده می‌کند. یک دوربین  ۶۴مگاپیکسل به‌ عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده که دارای رزولوشن بسیار بالاست و در ترکیب با دوربین‌های ۸ مگاپیکسل فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه عکس‌های بی‌نظیری را ثبت می‌کند. دو دوربین دیگر ردمی نوت ۸ پرو، لنز ماکرو و حسگر عمقی هستند که هر دو کیفیت ۲ مگاپیکسل دارند. یکی از بهترین خصوصیات دوربین‌های ردمی نوت ۸ پرو، امکان فیلمبرداری ویدئوهای  ۴K و ۱۰۸۰p است.

ردمی نوت ۸ پرو برای دوربین جلویی خود یکی از بهترین کیفیت‌ها را برگزیده تا با آن عکس‌های سلفی با کیفیت‌تری را به یادگار ثبت کند. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی همچنین امکان تشخیص چهره برای قفل‌گشایی و فیلمبرداری  ۱۰۸۰pو ۷۲۰p را ایجاد کرده است. از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های جلو و عقب ردمی نوت ۸ پرو، فیلمبرداری حرکت آهسته، حالت پرتره با تار کردن پس‌زمینه، واتر مارک، حالت شب با کیفیت بالا، ویرایش ویدئو و غیره است.

از دیگر دلایلی که خرید ردمی نوت ۸ پرو را در جهان محبوب کرده، صفحه‌ی ۶٫۵۳ اینچی با  رزولوشن ۱۰۸۰x 2340 است. این نمایشگر که از Dot Drop Full Screen ساخته شده، بدنه‌ای سه‌بعدی دارد. پشت و جلوی این بدنه گوریلاگلس ۵ قرار گرفته و پوششی دارد که مانع برجای ماندن چربی یا اثر انگشت می‌باشد. همچنین جک ۳٫۵ میلی‌متری در این گوشی قرار داده شده است  و می‌توانید حتی هنگام شارژ گوشی به موسیقی گوش دهید.

این گوشی که با حسگرهای تشخیص نور محیط و فاصله، قطب‌نما، موتور ارتعاشی، ریموت مادون قرمز و نیز جایگاه اختصاصی کارت حافظه تولید شده است، نشان می‌دهد قیمت ردمی نوت ۸ پرو با توجه به قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، بسیار مناسب‌تر از گزینه‌های هم‌رده‌ی آن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − شش =