کد خبر : 269846
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

برخورداری: هدفم از پیوستن به العربی رسیدن به قهرمانی بود

برخورداری: هدفم از پیوستن به العربی رسیدن به قهرمانی بود

لژیونر هندبال ایران گفت: هدفم از پیوستن به تیم العربی جنگیدن برای کسب مقام‌های اولی بود که با کسب ۳ مدال به اهدافم رسیدم.

به گزارش عصرقائم، سعید برخورداری در گفت و گو ، در خصوص حضورش در تیم هندبال العربی قطر اظهار کرد: بعد از تعطیلات ژانویه و در پنجره نقل و انتقالات زمستان از گوادالاراخا اسپانیا جدا شدم و به تیم العربی پیوستم. اصلی‌ترین هدفم از نقل و انتقال و خارج شدن از هندبال اسپانیا و اروپا، آمدن به تیمی بود که همیشه برای کسب عناوین می‌جنگد.

دروازه‌بان تیم هندبال العربی افزود: تیم العربی یک تیم مدعی در همه جام‌ها و مسابقات است. این تیم قهرمان دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا هم شد. به هر حال اصلی‌ترین هدفم برای آمدن به قطر جنگیدن برای کسب مقام های اولی بود. خدارا شکر توانستم با تیم العربی به اهدافی که دنبالش بودم برسم.

نقره لیگ ستارگان قطر

وی گفت: در این فصل ما با تیم العربی نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر شدیم و دو جام قطر کاپ و امیر کاپ را بالا بردیم. اگر بخواهیم از لحاظ سطح ارزش و میزان پاداشی که وزارت ورزش و فدراسیون قطر برای این مسابقات در همه رشته‌های ورزشی قائل می‌شود آنها را طبقه‌بندی کنیم اول جام امیر قطر، بعد لیگ ستارگان و در آخر هم قطر کاپ قرار می‌گیرند.

برخورداری گفت: ما لیگ ستارگان را به خاطر کرونا گرفتن و یا مصدوم شدن چند بازیکن از دست دادیم و نتوانستیم قهرمان شویم، اما بعد از نایب قهرمانی همه مصمم و یک دل شدیم و با اضافه شدن بازیکنان دو کاپ دیگر را بدست آوردیم. امسال به لحاظ تاریخی بهترین سال در تاریخ هندبال باشگاه العربی بود و واقعا مسئولان تیم و همه طرفدارها از این بابت خیلی خوشحال هستند.

مدال طلای جام قطر 

لژیونر هندبال ایران گفت: من  ۵ ماه است که در قطر و در این تیم هستم و در همین مدت موفق شدم ۳ مدال (دو طلا و یک نقره) کسب کنم که باعث افتخارم است. هدف بعدی تیم ما دفاع از عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا است.

دورازه‌بان تیم هندبال العربی قطر گفت: فکر می‌کنم امسال با توجه به تاریخ مسابقات و همچنین حضور بازیکنان با کیفیت بهترین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا باشد. در این دوره همه تیم‌ها بازیکنان خوبی را ترانسفر کرده‌اند و ۱۰۰ در صد کارمان در این مسابقات هم سخت است و هم بازی‌های لذت بخشی را خواهیم داشت.

وی گفت: مهمترین هدف باشگاه ما کسب عنوان قهرمانی و دفاع از مدال طلا است. فکر می‌کنم اصلی ترین رقبای ما نیز از تیم الدحیل از کشور قطر و نماینده عربستان که در این دوره تیم خوبی دارد، هستند. به هر حال همه تیم‌ها همچون کویت، بحرین، قطر، عربستان و ایران عزیزم برای بهترین نتیجه می‌جنگند.

مدال طلای امیر قطر

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: در جام باشگاه‌های آسیا دو نماینده از ایران حضور دارند. رویارویی جلوی این تیم‌ها برای من سخت است اما به هر حال به عنوان یک بازیکن حرفه ای همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم در تیم العربی بهترین نتیجه را بگیریم. ما در آخرین بازی دور گروهی جلوی نماینده کازرون بازی خواهیم کرد و امیدوارم بازی خوبی از آب درآید. امیدوارم هر دو نماینده ایران در این مسابقات موفق باشند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + نه =