کد خبر : 269901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

نکات مهمی که در خرید رادیو وایرلس باید رعایت کنیم؟

نکات مهمی که در خرید رادیو وایرلس باید رعایت کنیم؟

رادیو وایرلس از جمله تجهیزات بسیار پر کاربرد شبکه به شمار می رود و کار آن این است که بعد از دریافت دیتا( اینترنت) آن را به شکل امواج رادیویی تبدیل کرده و به مقصد مورد نظر که در مسافت دورتری قرار دارد می فرستد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام مستر شبکه، در مقصد هم یک رادیو وایرلس دیگر نصب شده است که وظیفه تبدیل این داده های رادیویی به دیتا را بر عهده دارد. بنابراین از این طریق  می توانیم شبکه وایرلس را در مسافت های طولانی به اجرا درآوریم و منطقه وسیعی را تحت پوشش شبکه اینترنت قرار دهیم. قدرت این دستگاه به آنتن های قوی که بر روی آن نصب شده، بستگی دارد. این دستگاه با کمک آنتن های قوی خود می تواند مسافت زیادی را تحت پوشش شبکه اینترنت قرار دهد.  ارتباطات در این نوع از تجهیزات به صورت نقطه به نقطه (ptp) یا به صورت نقطه به چند نقطه ( ptmp) صورت می گیرد.

از جمله برندهای معتبری که در زمینه تولید رادیو وایرلس فعالیت دارد برند میکروتیک است. بنابراین خرید رادیو میکروتیک را به همه توصیه می کنیم. این تجهیزات از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و به گونه ای ساخته شده اند که دوام و طول عمر بالایی دارند. بنابراین هزینه ای که بابت خرید تجهیزات وایرلس تولید شرکت میکروتیک می پردازید بسیار به صرفه است.

این برند که در کشور لتونی واقع شده است به دلیل عملکرد خوبی که داشته است در کشور ما جزو معتبرترین برند ها شناخته می شود و از عملکرد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل در بازار ایران می توانید به راحتی تجهیزات ساخت میکروتیک را با قیمت مناسب پیدا کنید.

رادیو وایرلس یکی پرکاربردترین تجهیزات شبکه بیسیم

نحوه کارکرد رادیو وایرلس چگونه است؟

نحوه کارکرد و به کارگیری رادیو وایرلس به این صورت است که شما در منطقه ای که می خواهید اینترنت را برقرار کنید این دستگاه را نصب کرده به گونه ای که آنتن های آن در جهت آنتن های رادیو شرکت تامین کننده اینترنت قرار داشته باشد. این کار باعث می شود که بین این دو دستگاه یک ارتباط نقطه به نقطه شکل گیرد.

ساختار این تجهیزات به گونه ای است که یا کاملاً یکپارچه بوده و آنتن روی آن نصب است یا این که مثل مدل sxtsq دارای آنتن نیست و برای این که این نوع از تجهیزات را راه اندازی کنید نیاز است که یک آنتن جداگانه تهیه نمایید. مدل های مختلفی از این تجهیزات با توجه به نیازی که وجود دارد دارای توانایی های مختلفی هستند و می توانند مسافت های گوناگونی را پوشش دهند.

اتصال به شبکه رادیو وایرلس با کمک یک روتر صورت می گیرد. این رادیوها دیتا را بسته به نیاز و کارایی که دارند به صورت امواجی با طول موج کوتاه یا بلند تبدیل کرده و به مقصد ارسال می کنند.

نحوه کارکرد رادیو وایرلس چگونه است؟

ویژگی های مهم رادیو وایرلس میکروتیک

همان طور که گفتیم از بهترین و با کیفیت ترین برندهای حال حاضر بازار ایران در زمینه رادیو وایرلس برند میکروتیک است. آنتن های این رادیو قدرت بسیار بالایی دارند.  این رادیوها از نظر قیمت هم بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند. از جمله ویژگی های خوب رادیو وایرلس میکروتیک می توان  طراحی و ساخت عالی آن ها اشاره کرد. طراحی آن ها به گونه ای است که از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و به راحتی می توان آن ها را نصب و راه اندازی کرد. این نوع از رادیو ها در دو نوع indoor و outdoor تولید می شوند و برای استفاده در حالت cpe و یا اتصال های point to point مناسب هستند.

یک نوع از رادیو وایرلس میکروتیک وجود دارد که به صورت توری شکل طراحی شده تا در برابر باد مقاومت داشته باشد. وجود چراغ هایی در پشت آن ها می تواند به کاربر کمک کند که مراحل راه اندازی و نصب را با دقت و با خیال راحت تری انجام دهد.

برخی از عوامل مهم در خرید رادیو وایرلس میکروتیک که باید به آن توجه ویژه ای داشت، شامل توجه به پردازنده، حافظه فلش، لایسنس level، حافظه رم و مشخصات و نوع استانداردی است که دستگاه پشتیبانی می کند. توجه به این ویژگی ها باعث می شود که بتوانید سیستم مورد نیاز و مناسب خود را خریداری کنید.  از جمله مزایای استفاده از رادیو بیسیم میکروتیک می توان به سرعت بالا، کیفیت بی نظیر، مقرون به صرفه بودن، راه اندازی و نصب آسان آن اشاره نمود.

ویژگی های مهم رادیو وایرلس میکروتیک

چه نکاتی را باید در خرید رادیو وایرلس رعایت کنیم؟

– حتماً سعی کنید قبل از خرید رادیو وایرلس از کارشناسان فنی این امر مشورت بگیرید. این کار باعث می شود که رادیو وایرلسی که خریداری می کنید مناسب با کار شما باشد و هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

– گارانتی معتبر داشته باشد.

– کابل دستگاه را چک کنید که از جنس معتبر باشد تا بعد از مدتی کار کردن باعث به وجود آمدن اختلال در دستگاه نشود.

– اگر با سیستم های وایرلس آشنایی کافی ندارید به هیچ وجه نباید به راه اندازی و نصب آن اقدام کنید.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید رادیو وایرلس میکروتیک  یا خرید تجهیزات وایرلس را دارید کافی است که به سایت ما مراجعه کرده و با قیمت و مشخصات انواع تجهیزات شبکه آشنا شوید و در صورت نیاز  با مشاوران مجموعه ما مشورت کرده تا با خیال راحت بتوانید  رادیو وایرلس میکروتیک که مناسب کار شما است را خریداری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =