کد خبر : 269956
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
-

توسعه فرودگاه دشت‌ناز با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان

توسعه فرودگاه دشت‌ناز با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان

فرماندار میاندورود گفت: توسعه فرودگاه دشت‌ناز کار بزرگی بود که انجام شد و ۲۵۰ خانوار با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان جابجا شدند و دستگاه ils نیز نصب شده است تا هواپیماهای بزرگ و کوچک در شرایط جوی مختلف بتوانند به راحتی در این فرودگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش عصرقائم، حسین منفردی در جلسه شورای اداری میاندورود با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: ما باید به این حد از بلوغ رسیده باشیم که سلیقه‌های شخصی را در امور خود دخالت ندهیم.

وی بیان کرد: واکسناسیون در حال انجام است و باید تبلیغ و توجیه کنیم که مردم برای واکسیناسیون اقدام کنند.

فرماندار میاندورود در ادامه در راستای ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده در چند سال گذشته، خاطرنشان کرد: در زمینه نسخه نویسی الکترونیکی از نخستین شهرستان‌های استان بودیم که آن را شروع کردیم و از این ماه مرحله دوم طرح اجرا و دفترچه کاملا حذف خواهد شد.

منفردی تصریح کرد: توسعه فرودگاه دشت‌ناز کار بزرگی بود که انجام شد و ۲۵۰ خانوار با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان جابجا شدند و دستگاه ils نیز نصب شده است تا هواپیماهای بزرگ و کوچک در شرایط جوی مختلف بتوانند به راحتی در این فرودگاه حضور پیدا کنند.

میدان ورودی سورک اجرا می‌شود
وی افزود: فاز دوم تعریض جاده گهرباران آغاز شده است، پل دنگسرک با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ساخته شد، دیوار بتنی جاده بالادست در حال اجرا است، میدان ورودی شهر سورک با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان بزودی شروع می‌شود، پل روی رودخانه دارابکلارود در سورک با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

منفردی با بیان اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت مداوم برگزار می‌شود، اظهار کرد: هفت رتبه کشوری و ۳۱ رتبه استانی از سوی دانش آموزان و معلمان میاندورود به‌دست آمد که با توجه به جمعیت شهرستان موفقیت بسیار بزرگی است، هفت مدرسه جدید راه اندازی شد، سالن ورزشی مخصوص دانش آموزان در بخش گهرباران افتتاح شد، ۳۴۵ دستگاه تبلت و گوشی تلفن تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت و خیرین ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان برای تحقق اهداف آموزش و پرورش کمک کردند.

وی با اشاره به افت ولتاژ برق در بخش گهرباران، گفت: با انتقال خط ۲۰ مگاواتی به این بخش مشکل افت ولتاژ برطرف شد و در چندین روستای شهرستان با نصب تعداد متعدد ترانس برق از قطعی و افت فشار جلوگیری کردیم.

فرماندار میاندورود از اتصال خط لوله آب شرب ساری به میاندورود خبر داد و افزود: با اتصال این خط لوله ۱۵ لیتر در ثانیه آب از ساری خواهیم گرفت تا مشکل آب بخشی از روستاهای بخش مرکزی حل شود.

هر روز عادی انگاری بیشتر می‌شود
رقیه انوری مدیر شبکه بهداشت میاندورود نیز با بیان اینکه واکسن‌ها ایمن هستند و کمترین عوارض را دارند، بیان کرد: عوارض این واکسن ها قطعا کمتر از از آسیب‌هایی است که فرد با ابتلا به بیماری دچار آن می‌شود.

انوری تاکید کرد: مردم همچنان باید نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا از گسترش بیماری جلوگیری کنیم اما مناسفانه هر چه جلوتر می‌رویم عادی انگاری بیشتر می‌شود.

سیداسماعیل علوی رئیس جهادکشاورزی میاندورود نیز با اشاره به کشت برنج در میاندورود، گفت: در کل استان با مشکل آب روبرو هستیم و در میاندورود نیز با آن روبرو بودیم که با ورود به موقع این مشکل حل شد و امیدواریم کساورزان با رعایت آب دهی تناوبی برای جلوگیری از کمبود آب به ما کمک کنند.

جلوی قاچاق گندم گرفته شود
علوی با بیان اینکه ۸ هزار تن تولید گندم در میاندورود داریم، افزود: احتمال قاچاق گندم وجود دارد و باید این موضوع را پیگیری کنیم و نگذاریم این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه مکانیزاسیون در افزایش تولید تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ۷۳ دستگاه ادوات کشاورزی با ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار کشاورزان قرار داده شده است.

دین خود را برای فردای دیگران نفروشیم
حجت الاسلام سیدجواد هاشمی دادستان عمومی و انقلاب میاندورود تصریح کرد: باید این کشور با محوریت مکتب اهل بیت دایر کنیم و پرچم آزادی زندگی کردن را در سراسر جهان بلند کنیم و پایدار یک زندگی انسانی با محوریت انسانیت و عدالت باشیم.

هاشمی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: انتظار است که دین خود را برای دنیای دیگران نفروشیم، مهم مشارکت حداکثری است و فرد در اولویت دوم قرار دارد و همه را به حضور دعوت می‌کنیم و کسی را انتخاب کنند که اصلح باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =