کد خبر : 269884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
-

آغاز به کار ستاد آیت الله رئیسی در البرز

آغاز به کار ستاد آیت الله رئیسی در البرز

ستاد مرکزی انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در البرز شامگاه دوشنبه با حضور شخصیت های برجسته سیاسی استان و حامیان این کاندیدا افتتاح شد.

به گزارش عصرقائم، ستاد مرکزی انتخابات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در البرز شامگاه دوشنبه با حضور شخصیت های برجسته سیاسی استان و حامیان مردمی این کاندیدا افتتاح شد.

در این مراسم محسن منصوری، مسؤول امور استان‌های ستاد مرکزی آیت الله رئیسی با بیان اینکه کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است گفت: آیت الله رئیسی شخصیتی است که خط اتصالش به ولایت مشخص است و دلبستگی و تعلق خاطر آقای رئیسی به ولی فقیه زمان یک اتصال ناگسستنی است.

وی افزود: شناخت آقای رئیسی از منظومه فکری رهبری موجب شده است هرجا تشخیص دهند که امری مطابق میل رهبری است بدون فوت وقت و با نهایت تلاش در این مسیر حرکت می‌کنند.  فهم ادبیات ولایت و دریافت پیام از رفتار ولایت تکلیف ساز است و ایشان به خوبی در این مسیر حرکت می‌کنند.

منصوری با بیان اینکه آقای رئیسی برنامه قبلی برای حضور در انتخابات نداشتند افزود: حجم مراجعات و درخواست‌ها تکلیفی بر عهده ایشان گذاشت و ایشان را مصمم کرد که در این عرصه وارد شوند و شایعاتی هم که در رابطه با کنارهگیری ایشان مطرح می‌شود کاملا بی‌اساس است و ایشان این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

منصوری تاکید کرد: حجم اقبال مردم و استقبلال مردم نسبت به حضور ایشان بی سابقه است و این یک ظرفیت مهم برای جریان انقلاب است. البته ما فقط به دنبال پیروزی نیستیم بلکه به دنبال تشکیل دولتی باپشتوانه مردمی بالا هستیم.

مسؤول امور استان‌های ستاد مرکزی آیت الله رئیسی تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبری معظم انقلاب افزایش سطح مشارکت رسالت اصلی ما است. ریاست جمهور باید باپشتوانه قوی کار را تحویل بگیرد و بعد از مشارکت بالا انتخاب فرد اصلح اولویت بعدی است.

منصوری با بیان اینکه استان البرز در پازل انتخابات یک سهم مهم وتعیین کننده دارد یادآور شد: حضور اقوام و خرده فرهنگ‌های متعدد در این استان ظرفیت‌هایی را در این استان ایجاد کرده و البته سختی کار را در این استان را بالاتر برده است.

منصوری بر ضرورت متشکل ساختن ظرفیت های مردمی استان در راستای حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب تاکید کرد و گفت: امیدواریم انتخاباتی پرشور و در شان ملت بزرگ ایران را شاهد باشیم.

در پایان این مراسم «حسن شوندی» به عنوان مسؤول ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =