کد خبر : 269792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
-

منازعات سیاسی دردی از مردم دوا نمی‌کند

منازعات سیاسی دردی از مردم دوا نمی‌کند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:برای بعضی افراد حزب و گروه، جریان اهمیت بیشتری دارد تا قانون ونظام؛ لذا می‌بایست به بعد معرفتی این افراد نگاه کرد.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام تسخیری در جمع کارکنان پایور وسرباز سپاه تنکابن با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) گفتک پیامبر (ص) فرمودند: سه نگرانی برای امتم دارم؛ اول الضلاله بعدالمعرفه، دوم  المضلات الفتن و سوم والشهوه البطن والفرج.

تسخیری به تشریح «الضلاله بعدالمعرفه» پرداخت و افزود:برخی افرادی که در برابرشکنجه‌های ساواک رژیم شاه ایستادگی کردند و بعد‌ها در کشور مسئولیت گرفتند و خدماتی هم انجام دادند، امروزه در مقابل نظام ایستادند لذا این افراد کسانی هستند  معرفت نداشته و دچار گمراهی شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر هشدار امام که فرمودند، نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد؛ ادامه داد:برای بعضی افراد حزب و گروه، جریان اهمیت بیشتری دارد تا قانون ونظام؛ لذا می‌بایست به بعد معرفتی این افراد نگاه کرد.

تسخیر‌ی در بخش دیگری از سخنان خود، به «المضلات الفتن» حدیث پیامبر (ص) هم اشاره کرد و گفت:فتنه‌های  زیادی اتفاق می‌افتد لذا اگر انسان نتواند راه درست را تشخیص بدهد گمراه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به دوقطبی سازی در جامعه هم اشاره کرد و افزود: برخی‌ها به  تعبیر رهبری جای جلاد وشهید را عوض می‌کنند  و به دنبال دوقطبی سازی جامعه و ترساندن مردم با دوتا شعار هستند تا فکر مردم را تغییر دهند.

تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه «والشهوه البطن والفرج» هم شامل آن دسته از انسان‌هایی می‌شود که گرفتار شهوت اقتصادی، مقام و مسئولیت و .. می‌شوند، خاطرنشان کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب  غفلت از چند چیز باعث ضعف ما شده است که یکی  غفلت از روحیه جهادی و ایثار  و چسبیدن به منازعات سیاسی، رفاه طلبی و تجمل گرایی و منش اشراف گری است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا غفلت از تهاجم فرهنگی دشمن، غفلت از درکمین بودن دشمن، و غفلت از نفوذ در فضای رسانه‌های کشور را هم از عوامل ضعف دانست و تصریح کرد: غفلت از حفظ بیت المال و معیشت مردم نیز باعث میشود تا ضعیف بشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =