کد خبر : 269675
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

دبیر فدراسیون هندبال: اگر با سرمربی خارجی به توافق برسیم استارت اردو می‌خورد

دبیر فدراسیون هندبال: اگر با سرمربی خارجی به توافق برسیم استارت اردو می‌خورد

حمیدرضا عزتی گفت: برای انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال بزرگسالان با یکی دو گزینه در مرحله نهایی شدن هستیم که اگر به توافق برسیم ماه دیگر استارت تمرینات تیم ملی را خواهیم زد.

به گزارش عصرقائم، دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو ، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان اظهار کرد: پاکدل به جد پیگیر جذب سرمربی خارجی است و امید به خدا در چند هفته آینده اعلام خواهد شد. پاکدل تاکنون با چند گزینه وارد مذاکره شده و به مرحله نهایی هم رسیده است اما به علت مشکل ورود و خروج از کشورها به دلیل شیوع کرونا به نتیجه نرسیده ایم. اکنون با یکی دو گزینه دیگر نیز در مرحله نهایی شدن هستیم که اگر به توافق برسیم قطعا ماه دیگر استارت تمرینات تیم ملی هندبال بزرگسالان را خواهیم زد.

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه گفت: اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان برای آماده‌سازی در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ( ۲۲ تا ۳۱ خرداد) برگزار خواهد شد. اول باید تکلیف کادر فنی مشخص شود تا بازیکنان منتخب را به ما اعلام کنند. بعد از مشخص شدن اسامی بازیکنان، فدراسیون با لژیونرها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هماهنگی لازم را خواهد کرد.

وی در خصوص اعزام تیم ملی هندبال زنان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هنوز نامه مکتوب از کنفدراسیون آسیا برای اعلام آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زنان به دست ما نرسیده است. باید اول از سوی آسیا مکتوب به فدراسیون نامه زده شود تا ما براساس آن بخشنامه، با تشکیل جلسه کمیته فنی و با حضور کارشناسان خبره برای اعزام به مسابقات تصمیم‌گیری کنیم.

عزتی در خصوص شهر منتخب برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا که قرار است دی به میزبانی ایران انجام شود، گفت: ما چند استان را به کنفدراسیون آسیا معرفی کرده‌ایم که آنها با توجه به شاخص های خودشان به ما اعلام خواهند کرد. ما با هماهنگی وزارت و کمیته ۱۲ شهر را پیشنهاد داده‌ایم و حال باید آنها از میان آنها شهر مناسب را انتخاب کنند و به ما اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هفت =