کد خبر : 269736
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
-

برای مدیریت صحنه‌های پدافند هوایی به افسران کارآزموده و آبدیده نیازمندیم

برای مدیریت صحنه‌های پدافند هوایی به افسران کارآزموده و آبدیده نیازمندیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی، گفت: در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ارتش، امیرسرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در این همایش گفت: افسران و مدیران باید هر لحظه برای مدیریت صحنه‌های نبرد واقعی آماده باشند و از هر فرصتی برای دریافت دانش و فنون اجرای ماموریت‌‎های رزمی – عملیاتی و دانش‌های تجربه محور استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صحنه‌های نبرد پدافندی، ثانیه‌ها و لحظه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها بسیار مهم است و برای مدیریت این صحنه‌ها به افسران کارآزموده و آب‍دیده نیازمندیم، خاطرنشان کرد: تمام مدیران رده ‌های بالا و میانی پدافند باید با اصول تعاملات و تشریفات آشنا بوده و در اجرای پروژه‌های اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی از دانش روز و توان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بهره‌مند باشند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تصریح کرد: در نیروهای مسلح به خصوص در پدافند، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه یا مراکز آموزش درجه داری پایان کار و آخر راه نیست و افسران و درجه‌داران باید از هر فرصتی برای ارتقاء دانش و توان خود استفاده کنند که مطمئناً این شرایط باعث ارتقای منزلت و راندمان سازمانی خواهد شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا در متن بیانه گام دوم انقلاب، افزود: باید همه آحاد درجه‌داران، افسران و فرماندهان، این منشور تمدن ساز را سرلوحه‌ امور و کارهای خود قرار بدهند که مطمئنا سعادت و پیروزی همه ما به اجرای دقیق آن بستگی دارد.

گفتنی است همایش همتاسازی مدیران میانی پدافند هوایی برای انتقال انواع دانش و فنون از رده‌های بالا به رده‌های میانی به مدت سه روز در ستاد پدافند هوایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و معاونت‌های تخصصی، در کارگاه‌های مختلف دستاوردها و تجربیات سال‌های گذشته و چشم‌ اندازهای آینده را در اختیار مدیران میانی قرار می‍دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =