کد خبر : 269706
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
-

سیدصولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شد

سیدصولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شد

علی نیکزاد، سیدصولت مرتضوی را به عنوان معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی و مردمی انتخاباتی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ منصوب کرد.

به گزارش عصرقائم، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی حکمی سیدصولت مرتضوی را به عنوان معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی و مردمی انتخاباتی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ منصوب کرد.

در حکم مرتضوی آمده است:

” برادر گرانقدر جناب آقای سید صولت مرتضوی با سلام و تحیت و صلوات بر محمد و آل محمد با عنایت به سوابق و تجارب، ارزشمندی‌ها و توانمندی‌های علمی و اجرایی شما و از آنجا که ستادهای مردمی خودجوش بسیاری در سراسر کشور برپا شدند و گروه‌ها و جریان‌ها و اقشار گوناگون مردم گردهم آمدند تا دولت مردمی را برای ایران قوی ۱۴۰۰ رقم بزنند، هماهنگی و هم‌افزایی میان ایشان و روسای محترم شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استانها و مراکز ضرورت داشته و همتی مدبرانه می‌طلبد.

افزون بر آن همکاری این ستادها با ساختارهای رسمی برگزار کننده انتخابات لازم و بایسته است از این‌رو جنابعالی را به عنوان معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی و مردمی انتخاباتی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ منصوب می‌نمایم و تدبیر نوآورانه و شبکه سازی مردمی و هماهنگی میان کلیه ارکان ستادهای مرکزی و مردمی در مرکز و استانها برای برپا شدن انتخاباتی پرشور از اهم وظایف جنابعالی است.

از شما و همه همراهان عزیز فعال در ستادها انتظار دارم با انتقاد از رویکردها و سیاست‌های ذیل نمونه ای از فعالیت های انتخاباتی سالم مردمی و الگو را پایه ریزی و سازماندهی نمایید.

۱. تمسک به اهل بیت علیه السلام و حضرت صاحب روحی فدا و پایبندی به اصول اخلاقی اسلامی و رعایت قانون در تمامی مراحل انتخابات.

۲. پرهیز از تبدیل شدن عرصه انتخابات به مسابقه قدرت و تبدیل آن به کارزار خدمت رسانی و خیرخواهی به مصداق راهبرد فست قبل خیرات.

۳.  تاکید بر جهاد امید آفرینی در تبلیغ ها و عدم وجود بن بست برای کشور با وجود عزم و اراده جوانان متخصص و برنامه های تنظیم شده.

۴. تبیین و بسط گفتمان پیشرفت و عدالت در فضای عمومی جامعه.

۵. استفاده فراگیر از نیروهای جوان مومن بانشاط توانمند و باد و تلاش برای جذب حداکثری و استقبال از همه سلیقه های دلبسته به سربلندی ایران عزیز.

۶. حفظ آرامش و پرهیز از تنش و هرگونه سیاه‌نمایی و تخریب نامزدهای دیگر.

۷. مراقبت جدی بر عدم استفاده از بیت المال و اموال عمومی هشت پرهیز از اسراف و تبذیر در تبلیغات انتخاباتی و استفاده از روش‌های نوین ابتکاری و کم هزینه.

۹. حفظ و رعایت احترام کرامت و حقوق مردم در تمامی اقدامات و برنامه های انتخاباتی.

۱۰. تلاش همه جانبه برای فعال سازی ظرفیت های مردمی در قالب پویش هر خانه یک ستاد.

امید است در انجام کار رضایت خداوند متعال و گره گشایی از مشکلات مردم باشد توفیق شما را در این مسیر از حضرت حق خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =