کد خبر : 269552
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزدها فردا آغاز می شود

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزدها فردا آغاز می شود

پخش فیلم های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری از فردا آغاز می‌شود و این در حالی است برخلاف دوره های گذشته، تاکنون نام سازندگان این فیلم ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

به گزارش عصرقائم، بر اساس جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، سهم هر کاندیدا دو مستند ۳۰ دقیقه‌ای است که پخش آن‌ها از شامگاه دوشنبه (۱۰ خرداد ماه) ساعت ۲۰ در شبکه اول سیما آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، شماره ۱۱ تا ۱۷ هر کدام به یک نامزد تعلق گرفت تا به ترتیب اعداد، پخش برنامه‌های تبلیغاتی انجام شود. به ترتیب شماره‌های ۱۱ تا ۱۷ به میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی تعلق گرفته است.

در مجموع برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها، از هر نامزد دو مستند پخش می‌شود و فردا، آغاز پخش این مستندها در تلویزیون خواهد بود. بر اساس جدول اعلام شده، اولین مستندی که به پخش می‌رسد، مربوط به کاندیدای شماره ۱۱، یعنی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی است.

پس از پخش مستند کاندیدای شماره ۱۱، از روز سه شنبه (۱۱ خرداد ماه) تا یکشنبه (۱۶ خرداد ماه)، به ترتیب فیلم های اول تبلیغاتی کاندیداهای شماره ۱۲ تا ۱۷ پخش خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =