کد خبر : 269626
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
-

ملاقات سرکنسول اردن در تل‌آویو با ۲ بازداشتی اردنی

ملاقات سرکنسول اردن در تل‌آویو با ۲ بازداشتی اردنی

سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن اظهار کرد: سرکنسول سفارت اردن در تل‌آویو امروز با دو شهروند اردنی تحت بازداشت در اراضی اشغالی به نام‌های مصعب الدعجه و خلیفه العنوز ملاقات کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ضیف الله الفایز، سخنگوی وزارت خارجه اردن تصریح کرد: سرکنسول اردن از وضعیت آن دو مطمئن شد و اظهارات و درخواست‌های آن دو را شنید و در جریان جزئیات پرونده و تحقیقات از آن دو قرار گرفت.

الفایز بیان کرد، وزارتخانه با مقامات اسرائیلی برای تضمین حقوق انسانی و قانونی بازداشت‌شدگان اردنی در تماس خواهد بود و مقامات اسرائیلی باید به تمام حقوق آن دو احترام گذاشته و مسؤولیت سلامتی و حفظ جان آنها را برعهده بگیرند.

این سخنگو افزود: وزارتخانه به تلاش برای آزادی آن دو ادامه می‌دهد. همچنین سفارتخانه در تل‌آویو به ملاقات با آن دو و اطمینان از وضعیت‌شان ادامه خواهد داد.

مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا دو جوان اردنی از اهالی شهرک صفا در شهرستان اربد را در جریان تلاش برای ورود از شمال این کشور به سمت مرزهای اردن و فلسطین در نزدیکی پل ملک حسین بازداشت کردند. آنها متهم به ورود غیرقانونی و برنامه ریزی برای “اقدام مجرمانه” هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + چهارده =