کد خبر : 269579
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

مجلس تمام فعالیت‌های دولت در مذاکرات برجامی را با دقت رصد می‌کند

مجلس تمام فعالیت‌های دولت در مذاکرات برجامی را با دقت رصد می‌کند

نماینده مردم بابل در مجلس شوراى اسلامى در این زمینه به مصوبه اقدام راهبردی مجلس در کاهش تعهدات هسته ای اشاره کرد و گفت: مجلس با بررسی همه جانبه منافع پایدار کشور، این مسیر را با اقتدار به پیش خواهد برد. تمامی فعالیت های دولت در مذاکرات برجامی را با دقت وحساسیت رصد می کند.

به گزارش عصرقائم، علی کریمی فیروزجائی در گفتگو با خبرنگار ما با برشمردن دلایل رضایت رهبر معظم از مجلس یازدهم، عنوان کرد: رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب از تلاش هاى یکساله مجلس یازدهم سرمایه و پشتوانه محکمی برای مجلس انقلابی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید برحل مشکلات معیشتی واقتصادی بعنوان مهمترین خواسته رهبر انقلاب از مجلس یازدهم گفت: خادمان ملت در مجلس انقلابی هیچ ماموریتی را برای خود مهمتر از تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب نمی دانند.

نماینده مردم بابل در مجلس شوراى اسلامى جهت گیری مجلس یازدهم در حل چالش های اساسی کشور را مبتنی بر واقعیات جامعه ارزیابی و تصریح کرد: مجلس بدون کوچکترین توجه به هیاهو و جنجالهای سیاسی و رسانه ای صرفا در مسیر حل چالش های بنیادی کشور گام بر می‌دارد.

کریمی فیروزجایی خادمان مردم در مجلس یازدهم را شخصیت های فرهیخته و مرد میدان توصیف کرد وافزود: مجلس از تداوم اتصال با بدنه ملت و صاحبان اصلی انقلاب و ارزیابی میدانی خدمات رسانی دستگاهها عقب نشینی نخواهد کرد.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر نقش مجلس در اصلاح امور کشور گفت: مجلس می تواندتوان دولت مسئولیت شناس را به افزایش کار و تلاش برای خدمات رسانی در جای جای کشور بسیج کند.

وى با اشاره به رویکرد مجلس و رئیس قوه مقننه در تعامل با سایر قوا برای چاره جویی در حل مشکلات کلیدی گفت: رئیس مجلس با راه اندازی سفرهای موثر استانی برای تماس نزدیک با مردم و مشکلات آنان رویکرد حل المسایلی را در این چارچوب برگزیده است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت همراهی دولت با مجلس افزود: دولت همراه ، کم توقع و پرتلاش روند فعالیت مجلس را شتاب می بخشد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم  برای فعالیت سال دوم خود نقشه راه و تابلوی روزشمار تعیین می کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: مجلس قوی، کارآمد وانقلابی از تهدیدات مختلف پیش رو  فرصت پیشرفت و آبادانی خواهد ساخت.

نماینده مردم بابل در مجلس شوراى اسلامى در این زمینه به مصوبه اقدام راهبردی مجلس در کاهش تعهدات هسته ای اشاره کرد وافزود: مجلس با بررسی همه جانبه منافع پایدار کشور، این مسیر را با اقتدار به پیش خواهد برد. تمامی فعالیت های دولت در مذاکرات برجامی را با دقت وحساسیت رصد می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 12 =