کد خبر : 269573
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
-

حضور پرشور در انتخابات ایران را در منطقه و جهان قوی می‌کند

حضور پرشور در انتخابات ایران را در منطقه و جهان قوی می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه عدم رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب اسرائیل تقویت فرهنگ مقاومت است، گفت: حضور پرشور در انتخابات ایران را در منطقه و جهان قوی می‌کند.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد استان مازندران که در مقابل ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به انجام مسابقه نشدند در روز بزرگداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و بسیج ورزشکاران اظهار کرد: در حوزه علمی، سیاسی، فرهنگی و دیپلماسی، این قهرمانان هستند که تاریخ را می‌سازند، بنابراین باید برای پهلوانان و قهرمانان حساب ویژه باز کرد زیرا اوج قهرمانی این قهرمانان این بود که به خاطر آرمان، ایمان و اعتقاد، به سکوی قهرمانی پشت‌پا زدند و حاضر نشدند با نماینده یک رژیم جنایتکارِ کودک‌کش روبه‌رو شوند و از قهرمانی گذشتند.

وی بیان کرد: همه این قهرمانان از بزرگ قهرمان تاریخ مولا علی (ع) الگو گرفتند، آن قهرمانی که قهرمان شجاعت، عبادت، ایثار، مردم‌دوستی، کرم، تقوا، سکوت و صبر، تحمل و اقدام بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: برخی از مسئولان در شعار یک چیز می گویند اما در عمل کار دیگر می‌کنند و چوب لای چرخ می‌گذارند، خون شهدا پشتوانه نظام و انقلاب است و اقدام این ورزشکاران ولایی تقویت راه آنان است و در این مسیر به نظرِ انسان‌های جاهل و ناآگاه که تربیت و فرهنگ غربی دارند توجه نکنیم و از نظام و انقلاب گلایه‌مند نشویم.

محمدی لائینی ادامه داد: تفکر فرد منتخب نباید ذلیلانه باشد، ما با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فردی که تفکر عزتمندی اسلام و نظام را دارد آینده مملکتمان را بسازیم.

وی گفت: توصیه من این است که جامعه ورزشکاران مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند چون حضور پرشور ایران را در منطقه و جهان قوی می‌کند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  نیز در این آئین، با قدردانی از  ورزشکاران افتخار آفرین، گفت:ورزشکاران پهلوانی که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند، باید به عنوان الگو در کشور باشند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که باید در سیاست اقدامی و اعلامی از ورزشکاران حمایت کرد، افزود: برخی از مسئولین حرف و عمل شان یکی نیست و  اعمال برخی از مسئولین همسو با جریان غربگرا است.

مسلمی با تصریح بر اینکه یک عده عامدانه آب به اسیاب دشمن می‌ریزند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید میکنند نباید مردم را ناامید کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه برخی داخلی‌ها  همان کاری که دشمن می‌کنند، را انجام میدهد، خاطرنشان کرد: همه سرمایه نظام مردم هستند، لذا یک عده در تلاش برای ناامید کردن مردم هستند، اما مطمئن باشند مردم جواب آن‌ها را خواهند داد.

مسلمی به ضعف‌های مدیریتی هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید مدیران ضعیف پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه سپاه تا آنجا که بتواند از ورزشکاران و قهرمانان حمایت می‌کند، اضافه کرد: نباید بی مهری ها‌ی یک عده مسئولین را پای انقلاب نوشت چرا که نظام هم دشمن داخلی دارد و هم دشمن خارجی.

مسلمی  دعوت مردم به حضور در انتخابات را از تکالیف قهرمانان و ورزشکاران دانست و گفت: این کار مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی است.

در این آئین  از خانواده معظم شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید حسن فقیهی جویباری  تقدیر و همچنین  شال پهلوانی به سردار حسن نیا به خاطر مجاهدت‌های بی وقفه در جبهه‌های مقاومت و مبارزه با اسرائیل و به  نمایند ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه کربلا به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های اثرگذار در ترویج فرهنگ پهلوانی، اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + نوزده =