کد خبر : 269445
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۰
-

مربی سایپا: یک برد فوتبالی به دست آوردیم

مربی سایپا: یک برد فوتبالی به دست آوردیم

مربی سایپا می‌گوید حق تیمش برد برابر فولاد بود.

به گزارش عصرقائم، اصغر مازیار پس از پیروزی سایپا مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این پیروزی که حق بچه‌های ما بود را به خانواده سایپا تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دادند و امیدوارم در آینده این بازی‌ها را ادامه دهیم. ما سه بازی حق‌مان پیروزی بود. در بازی با ماشین سازی فنی نباختیم و در بازی با پیکان به حق خودمان رسیدیم. امروز هم سایپا یک بازی خوب و با برنامه را انجام داد و جا دارد اینجا به کادرفنی فولاد هم خسته نباشید بگویم.

او ادامه داد: در این مدت به حواشی توجه نداشتیم و از لحاظ فنی تیم را آماده کردیم. تمریناتی که برنامه ریزی شده بود، در زمین اجرا شد و برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم. ابتدای بازی سعی کردیم از فشار همیشگی تیم نکونام جلوگیری کنیم و بعد از آن بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم هم با شناختی که از نقاط ضعف حریف داشتیم، استفاده کردیم و گل‌های خودمان را به ثمر رساندیم. یک برد فوتبالی به دست آوردیم و در زمین فوتبال برنده بازی شدیم و امیدوارم این نقطه عطفی برای ادامه لیگ باشد.

مازیار اضافه کرد: حق سایپا اینجای جدول نیست، چون یک تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و مسئولان باشگاه حمایت‌های خوبی از این باشگاه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =