کد خبر : 269351
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

پیکر مطهر ۲ آلاله زهرایی در رامسر تشییع می‌شود

پیکر مطهر ۲ آلاله زهرایی در رامسر تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مازندران در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود.

ملکی افزود: پیکر مطهر این ۲ شهید تازه تفحص شده صبح سه شنبه ۱۸ خرداد از جاده کندوان وارد استان مازندران می‌شود و در شهر‌های چالوس، تنکابن و رامسر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام شامگاه سه‌شنبه ۱۸ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار مزار ۲ شهید گمنام در مصلای رامسر برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام صبح چهارشنبه ۱۹ خرداد در رامسر به صورت خودرویی برگزار می‌شود و پیکر یکی از شهدای گمنام در موزه شهدای رامسر خاکسپاری می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر مطهر دیگر شهید گمنام دفاع مقدس پنجشنبه بیستم خرداد در یادمان شهدای دالخانی رامسر خاکسپاری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مازندران دارای ۳۳۵ شهید گمنام است که در ۱۳۰ مکان خاکسپاری شدند، گفت: با ورود پیکر این ۲ شهید، تعداد شهدای گمنام به ۳۳۷ شهید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای گمنام در مزار شهدا، جوار امامزاده‌ها و نقاط مختلف خاکسپاری شدند، گفت: همچنین در ۸۹ نقطه، یادمان شهدای گمنام داریم که بخش اعظم این یادمان‌ها با همکاری خیرین، مردم، شهرداری و سپاه نواحی ساخته شدند و با اضافه شدن یادمان این ۲ شهید جدید، تعداد یادمان‌های استان به ۹۱ یادمان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =