کد خبر : 269415
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
-

نبویان رئیس ستاد انتخابات رییسی در مازندران شد

نبویان رئیس ستاد انتخابات رییسی در مازندران شد

ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در مازندران امروز در ساری افتتاح شد.

به گزارش عصرقائم، ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، بعدازظهر امروز در ساری افتتاح شد.

در این مراسم سیدمحمود نبویان با حکم نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس ستاد انتخابات رییسی در مازندران معرفی شد.

رییس ستاد انتخابات رییسی در مازندران در مراسم آغاز بکار ستاد رییسی در ساری گفت: آقای رییسی برنامه‌ای برای سفر تبلیغاتی به استان‌ها ندارد.

نبویان افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح از مهمترین اهداف ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رییسی است.

وی تصریح کرد: پرهیز از اشرافی گری و تمجل گرایی و مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های رییس جمهور آینده خواهد بود.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در مازندران با بیان اینکه وحدت جدی میان نیروهای مردمی و انقلابی ما وجود دارد، بیان کرد:  نمایندگان مجلس همه در کنار ما هستند، همدیگر را نقد نکنیم به سراغ دشمنان مردم برویم کسانی که این وضع را به‌وجود آوردند.

این مسؤول گفت: برخی دوقطبی هستند به آنها نپردازیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشیم آنچه که مهم است این است که کارنامه اقتصادی این ملت را باید بر دست گرفت ولی عده‌ای هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از این مردم غفلت کرده و ظلم ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با دعاهای مردم و توسل از خدا می‌خواهیم قلوب مردم را به سمت انتخابات حداکثری و انتخاب اصلح هدایت کند، همه مردم ایران خوب هستند اگر به بنده فحش هم می‌دهند مشکلات اجرایی را دیدند ما قدردان این مردم هستیم، به فرموده قرآن سرنوشت خودمان دستان خودمان است باید به سمت اصلاح جامعه تغییر بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =