کد خبر : 269352
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

بلاتکلیفی وضعیت اعزام ۱۲ ورزشکار پارالمپیکی به توکیو

بلاتکلیفی وضعیت اعزام ۱۲ ورزشکار پارالمپیکی به توکیو

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو با اشاره به قطعی شدن اعزام ۵۴ ورزشکار به توکیو، گفت: تکلیف ۱۲ ورزشکار اعزامی به این بازیها سه شنبه هفته آینده در جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، هادی رضایی در گفت و گو ، اظهار کرد: در نشستی که امروز با حضور نمایندگان رشته های پاراتیراندازی، دوچرخه سواری، قایقرانی، تکواندو و دوومیدانی جهت بررسی رکورد ورزشکاران پارالمپیکی این رشته ها برای اعزام به توکیو در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، به دلیل این که رکوردهای کسب شده توسط برخی از ورزشکاران مطابق با سیاست های پیش بینی شده کمیته ملی پارالمپیک نبود، به نتیجه مثبتی دست پیدا نکردیم.

وی گفت: برای این که تکلیف ۱۲ ورزشکار پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو مشخص شود، قرار است این هقته رکورد آنها مجددا با دقت عمل بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد و سپس گزارش نهایی را به هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم.

رضایی جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک را سه شنبه هفته آینده ۱۸ خرداد عنوان کرد و افزود: نتیجه پایانی برای مشخص شدن تکلیف ۱۲ ورزشکار پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو سه شنبه هفته آینده پس از جلسه هیات اجرایی و هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیکی نهایی و اعلام خواهد شد.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون وضعیت ۵۴ ورزشکار برای اعزام به پارالمپیک توکیو قطعی شده است، اگر کمیته ملی پارالمپیک در اعزام ورزشکاران به توکیو مطابق سیاست در نظر گرفته شده عمل نکند و در برخی رشته ها نگاه حمایتی داشته باشد، با ۶۶ ورزشکار عازم توکیو خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + شش =