کد خبر : 269355
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه در مرکز مازندران

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه در مرکز مازندران

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری با بیان اینکه بر اساس مصوبه ابلاغی از سوی وزارت کشور، افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه درون شهری اعمال و اجرا شد؛ گفت: مشکلات ساری کارت با رایزنی با یکی از بانک‌های کشور برای پشتیبانی در دست پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک مرتفع می‌شود.

به گزارش عصرقائم، پیام ایمانی کولائی در گفت‌وگو ، در خصوص اخرین وضعیت نرخ کرایه درون شهری در مرکز مازندران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی از سوی وزارت کشور، افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه درون شهری اعمال و اجرا شد.

وی افزود: این نرخ با طی مراحل اداری و تایید استانداری بر مبنای افزایش ۳۰ درصدی محاسبه و با اعلام به رانندگان، در حال اجرا است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، در پاسخ به این سوال که آیا طی سال جاری برنامه‌ای برای نو سازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری دارید؛ گفت: در بحث نوسازی ناوگان تاکسیرانی، نزدیک به ۵۰ دستگاه تاکسی به تهران درخواست داده شده است که در حال پیگیری هستیم.

ایمانی ادامه داد: این امر از طریق پست بانک باید انجام گیرد، کار در حال اجرا است و ما منتظر ارسال پیش فاکتور از سوی ایران خودرو هستیم تا با معرفی به بانک، کار تحویل انجام شود.

وی بیان کرد: البته نوسازی به صورت آزاد برای رانندگان محدودیتی ندارد و هر کسی تمایل داشته باشد، می‌تواند اقدام کند اما به دلیل عدم قدرت خرید رانندگان، این امر به ندرت اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، در خصوص گلایه رانندگان از مشکلات ساری کارت عنوان کرد: در خصوص این موضوع باید عرض کنم که در این باره متاسفانه بانک‌های عاملی که باید این دستگاه را تحت پوشش قرار دهند، به طور مطلوب پشتیبانی نکردند و با پیگیری‌هایی که انجام شد با یکی از بانک‌های بزرگ کشور مکاتبه کردیم که قرار است طی روزهای آینده با حضور نماینده این بانک از کشور، رایزنی و گفت‌وگو در این باره انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 9 =