کد خبر : 269364
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

اتصالات صنایع شیری و صنایع غذایی

اتصالات صنایع شیری و صنایع غذایی

شرکت ایران استنلس سازنده . تولید کننده انواع اتصالات صنایع غذایی و صنایع شیر از استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ در سایزهای متنوع ( ۲۵ – ۳۸ – ۵۱ – ۶۳ – ۷۶ – ۱۰۲ ) می‌باشد .

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام استنلس استیل، لطفا جهت اطلاع از قیمت‌ها و مشخصات به سایت فروشگاهی www.iranstainless.com مراجعه بفرمایید.

سازنده و تولید کننده اتصالات صنایع غذایی

لوله و اتصالات استنلس استیل، در صنعت شیر ، فراورده های لبنی ، مواد غذایی ، صنایع دارویی و شیمیایی بسیار پر کاربرد و از نیاز های خط تولید می باشد. اتصالات و لوله های صنایع شیری یا غذایی به دلیل بهداشتی بودن اجازه ی ایجاد آلودگی را در مواد غذایی را به دلیل ضد زنگ بودن را نمی دهد و به مقدار لازم پولیش کاری و براق شده و مانع از گونه رسوب و چسبندگی می شود . این استیل ها در گروه استیل های آستنیتی سری ۳۰۰ قرار دارد و در گرید های ۳۰۴ و ۳۱۶ عرضه می شود .این اتصالات و لوله ها بیشتر در سایز های ۲۵-۳۸-۵۱-۶۳-۷۶-۱۰۲ میلیمتر در بازار عرضه و استفاده می شود .کلمپ،شیرکلاجدار،شیرپروانه ای،مهره ماسوره،شیر یکطرفه،درب مخزن،تبدیل،زانویی،سه راهی و غیره از اتصالات صنایع غذایی می‌باشد.

شناخت و بررسی موارد مصرف لوله استیل صنایع غذایی

لوله استیل صنایع شیر امروزه جهت مصارف گوناگونی مورد استفاده متقاضیان قرار می گیرد. از موارد مصرف این لوله پرکاربرد و قابل استفاده می توان به موارد مصرف آن در سیستم های کارخانه جات شیر و لبنیات ، نوشیدنی اشاره نمود. همچنین از لوله استیل صنایع شیری در سیستم های انتقال مواد غذایی و سیالات نیز استفاده می شود. یکی دیگر از موارد مصرف این نوع لوله ها استفاده در سیستم های تولید دارو و سیستم های تولید مواد غذایی و نگهداری مواد غذایی می باشد که در این زمینه بسیار پرکاربرد است. استفاده در سیستم های پکیج های تقطیر و مخازن آب از دیگر موارد مصرف لوله استیل صنایع غذایی بوده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سازنده و تولید کننده اتصالات صنایع شیر

اتصالات استیل صنایع شیر ، از متریال استنلس استیل ۳۱۶ -۳۰۴  تولید می‌شود . و در محیط هایی استفاده می‌کنیم که اکسیداسیون های مقطی و طولانی مدت داریم که موجب زنگ زدگی و خوردگی می‌شود . در این بین استنلس استیل می‌تواند در برابر این اکسایش ها کاملا مقاوم باشد . لوله صنایع غذایی را از آن رو از جنس استیل انتخاب می‌کنند که هم در شرایط مرطوب تغییر شکل ندهد و دچار زنگ زدگی نشود و هم این که جنس آن به مواد اولیه تولیدات آسیب نمی‌رساند . اتصالات استیل که برای صنایع شیر انتخاب می کنید ، می‌بایست ضمن داشتن براقیت و پولیش مناسب ، باعث عدم ایجاد آلودگی و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زندگی باشد . و دارای پوشش نیکل وکروم با مقاومت در برابر شست و شوی اسیدی است. در واقع این نوع خصوصیت در مقاومت لوله ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اگر اتصالات زانو فاقد این قابلیت باشند کارایی لازم جهت استفاده در صنایع غذایی را نخواهند داشت .

لوله استیل صنایع غذایی ، از وسایل پرکاربرد و قابل استفاده در صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی است. در حالت کلی این نوع لوله ها در صنایع که از خورندگی بسیار بالایی برخوردار هستند پرکاربرد و قابل استفاده هستند. جالب است بدانید که لوله های صنایع شیری در دو شکل بدون درز و درزدار تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین با توجه به کاربرد این نوع لوله ها در صنایع مختلف به صورت آلیاژهای ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید خواهند شد.

آشنایی با کاربردهای لوله استیل صنایع شیر

بهتر است بدانید که لوله استیل صنایع شیر یکی از مواد ضروری و اساسی جهت استفاده در کارخانجات مواد غذایی می باشد. لازم به ذکر است که جنس این نوع لوله ها از استیل می باشد. در واقع استیل ویژگی های خاص و منحصر بفردی را دارد که باعث شده است در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع استیل نوعی فولاد با روکش نیکل و کروم است که دچار زنگ زدگی نشده و در شرایط مرطوب تغییر شکل نمی دهد، همچنین این جنس به مواد اولیه تولیدها هیچ گونه آسیب و آلودگی را نمی رساند ، و با مواد اولیه تولیدات سازگاری بسیار مناسبی دارد. نکته قابل توجه در انتخاب این نوع لوله ها این است که در کارخانه ها باید از متریال هایی استفاده شود که از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش برخوردار باشند. لازم به ذکر است لوله استیل صنایع غذایی جهت استفاده در لوله کشی کارخانجات آب معدنی دارای کاربرد بسیار زیادی است. همچنین از دیگر کاربردهای لوله استیل صنایع شیری می توان به استفاده از آن در کارخانجات ماءالشعیر و نوشابه سازی اشاره نمود.

آشنایی با انواع مختلف لوله استیل صنایع شیر

بهتر است بدانیم که لوله استیل صنایع شیر در انواع مختلف و گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. لوله استیل صنایع شیر و دارویی سایز ۱۶ میلی متر یکی از انواع لوله های استیل صنایع غذایی می باشد که در صنایع شیر بسیار پرکاربرد و قابل استفاده می باشد . لوله و اتصالات استیل شیر در سایز ۲۵ میلی متر از دیگر انواع این لوله پر کاربرد است. علاوه براین انواع مختلف لوله استیل صنایع غذایی در اندازه ۳۸ میلی متر و با ضخامت های گوناگونی به بازار تولید و عرضه می شود. همچنین این نوع لوله در اندازه ۵۱ و در ضخامت ۰/۶ الی ۲ میلی متر نیز تولید و در دست متقاضیان قرار می گیرد. از دیگر انواع این لوله پرکاربرد و قابل استفاده لوله های استیل صنایع شیری در سایز های ۷۳ و ۱۰۲ میلی متر به همراه اتصالات آن است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =