کد خبر : 269443
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
-

نکونام: داور به پیروزی سایپا کمک کرد

نکونام: داور به پیروزی سایپا کمک کرد

سرمربی فولاد می‌گوید داور بازی تیمش با سایپا در پیروزی خودروسازان موثر بوده است.

به گزارش عصرقائم، جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: در بازی قبل که سایپا با پیکان بازی کرد، اعلام کردیم که نگران این بازی هستیم. بروید ببینید هندی که منجر به گل شد هند بود؟ پنالتی را هم برای ما نگرفتند. سوت زدن را بلد بودند و داور کمک کرد بازی با روندی که سایپا می‌خواهد پیش برود. این دومین بازی است که این اتفاق میفتد. مربیان حریف به هر شکلی که دوست دارند صحبت می‌کنند و کسی چیزی نمی‌گوید و مطمئن باشید اگر این قضاوت را برای تیم‌های بالای جدول می‌کردند، استاندار، نماینده مجلس، وزیر و همه مسئولان می‌آمدند و هزار کار می‌کردند.

او ادامه داد: تیم ما و مردم خوزستان مثل همیشه مظلوم واقع می‌شوند و به این‌ شکل برخورد می‌شود. آقای مهدی سال گذشته دروازه‌بان من را اخراج کرد و امروز به دروازه‌بان حریف هیچ اخطاری نمی‌دهد و فقط یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام می‌کند. نیمه دوم ۱۰ تعویض صورت گرفته اما چهار دقیقه گرفته است و در این چهار دقیقه دو دقیقه‌اش بازی متوقف بود اما وقت را محسوب نکرد. این بازی می‌توانست جریان بازی به سود ما باشد اما با هند نادرستی که برای حریف گرفت گل دریافت کردیم و بازی از همان لحظه تمام شد. داور به پیروزی سایپا کمک کرد.

سرمربی فولاد خطاب به خداداد افشاریان گفت: اگر قرار است داوری‌ها به این شکل پیش برود اعلام کنید داوری‌ها برای فولاد به این صورت ادامه خواهد داشت و ما دیگر نجنگیم. پارسال ما را کشتید و امسال هم همین آش و همین کاسه است. در قائمشهر سر ما را بریدند، امروز و بازی با تراکتور به همین صورت ادامه پیدا کرد. داور می‌تواند با سوتش بازی را کنترل کند و داوران بلد هستند این کار را انجام دهند و بازی را به سمت هر تیمی که دل‌شان بخواهد جلو می‌برند. متاسفانه این اتفاق برای فولاد دارد میفتد. مگر ما چه گناهی کردیم سالم کار می‌کنیم؟ به من چه مربوط بازی با پیکان سه بر صفر می‌شود و داور به ضرر فلان تیم سوت زده است.

او اضافه کرد: مدیرعامل سایپا عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده است و چه توقعی دارید؟ در فوتبال ایران همه شاکی‌اند، چه اتفاقی در فوتبال ما افتاده است. آقای عزیزی خادم به فوتبال آمده که کمک کند. من هم مثل همه مربیان دارند سالم کار می‌کنم و لطفا اینگونه حق و ناحق نکنید. با سوت بازی را برنگردانید، این کارها قدیمی شده و ما هم این‌کارها را بلدیم. در بازی قبل آمدند هزار و یک اعتراض کرده و امروز نتیجه‌اش را گرفته است. همه دوستانم به من زنگ زدند و گفتند حواس‌تان به این داور باشد. حالا دوباره می‌خواهند عذرخواهی کنند، لطفا عذرخواهی نکنید.

نکونام این چه کمک داوری است که امروز گذاشتند، عنوان کرد: پدر تیم من را در آوردند، چون بازی برده را باختیم. سایپا کاری نمی‌توانست انجام دهد و با سوت‌های داور و اشتباهاتی که صورت گرفت توانستند بازی را پیروز شوند. من هم فوتبال بازی کردم و زحمت کشیدم. مثل دیگران باید بگویم من را تا آخر عمر محروم کنید؟ هر کسی اینگونه صحبت می‌کند هفته بعدش هم ورق برمی‌گردد. قرار نیست این همه هزینه کنیم و وقت بگذاریم و کمک داور بیاید، بخندد و بگوید آقای نکونام عیب ندارد. چرا عیب ندارد؟ بیاید مربی شود و زیر فشار هواداران قرار بگیرد تا بفهمد مربی‌گری‌ یعنی چه.

او ادامه داد: چه کسی می‌خواهد جواب این اشتباهات را بدهد؟ بس است دیگر. پارسال سر ما را بریدند و دومی را از ما گرفتند و امسال هم به این شکل شد. تا می‌بینند فولاد مدعی است می‌زنند. چرا برای ۴،۵ تیم بالای جدول این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ چرا فقط ما باید حرص بخوریم و تیم‌هایی که زور ندارند باید جرص بخورند؟ بس است لطفا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =