کد خبر : 269208
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
-

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر

مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور انتخابی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) در اردوگاه شهید چمران رامسر آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور انتخابی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) در اردوگاه شهید چمران رامسر آغاز شد.

خداکرم قلی پور مسئول سازمان ورزش بسیج کشور در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر اظهار کرد: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مسابقات قهرمانان کشتی نیروهای مسلح انتخابی مسابقات جهانی سیزم با میزبانی مازندران در حال برگزاری است و امیدواریم قهرمانان ما با صلابت زیاد در مسابقات  کشتی جهانی سیزم شرکت و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور افزود: سازمان بسیج با همکاری تربیت بدنی استان های مختلف کشور برنامه های مختلفی را در طول سال ۱۴۰۰ در دست انجام و اقدام دارد و در راستای تحقق سند اعتلا که ابلاغ رهبری و سلسله مراتب آن است با قوت در این بخش فعالیت داریم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای سند اعتلا توجه به ورزش همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و اماکن ورزشی را در دستور کار داریم که امیدواریم در این راستا توسعه بیشتری حاصل شود.

قلی پور یادآور شد:  استان مازندران از استان های پیشرو ما در ورزش بسیج کشور است و در سنوات مختلف برترین رده کشور و سال گذشته رده برتر کشور در جشنواره مالک اشتر شد که امیدواریم در سال جاری هم شاهد درخشش این استان باشیم .

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری استان ها شاهد توسعه خوبی در بخش کمی و کیفی تربیت بدنی کشور باشیم.

کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا نیز اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور انتخابی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) در اردوگاه شهید چمران رامسر با شعار « ما مقتدریم» آغاز شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا افزود: این مسابقات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خردادماه، به همت سازمان ورزش بسیج کشور در حال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه ۸۵ کشتی گیر در این دوره از مسابقات از مازندران و کل کشور شرکت دارند؛ خاطر نشان کرد: در این مسابقات ۱۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن به عنوان برترین‌های کشتی بسیج کشور برای انتخابی اردوی سیزم در کشور انتخاب و معرفی می‌شوند.

مسئول سازمان تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران افزود: بیش از نیمی از ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات را کشتی گیران مازندرانی تشکیل می‌دهند و در مجموع از۸۵ کشتی گیر در این دوره از مسابقات، ۴۵ کشتی گیر مازندرانی و ۴۰ کشتی گیر از مابقی استان های کشور هستند.

غفارپور یادآور شد: در حاشیه برگزاری این مسابقات مراسم تجلیل از چهار خانواده شهید، اهدای کاپ و مدال به ورزشکاران برگزار و همچنین سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به عنوان رئیس کشتی بسیج مازندران نیز معرفی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =