کد خبر : 269125
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

کناره‌گیری کلوزه از مربیگری به دلیل یک بیماری خاص

کناره‌گیری کلوزه از مربیگری به دلیل یک بیماری خاص

میرسلاو کلوزه به دلیل مشکل لختگی خون مربیگری را فعلا کنار گذاشت و تاریخی را برای بازگشت اعلام نکرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از نشریه بیلد، میروسلاو کلوزه دچار مشکل لخته خون شده و مجبور است فعلاً مربیگری خود را به حالت تعلیق درآورد. بازیکن سابق تیم ملی آلمان حتی پس از بهبودی دستیار مربی آینده یعنی هانسی فلیک نخواهد بود.

مشخص شده است میروسلاو کلوزه بازیکن سابق تیم ملی از “ترومبوز” یعنی لختگی خون رنج می برد و فعلاً به فوتبال باز نخواهد گشت.

کلوزه گفت: این اتفاق تقریباً سه هفته پیش شروع شد که من ناگهان از ناحیه پا دچار درد شدیدی شدم که به هیچ وجه قادر به  تکان دادن آن نبودم. برای بررسی بیشتر به پزشکان مراجعه کردم تا من را ببینند در ابتدا فکر کردم شاید مشکل عصبی یا چیزی شبیه به آن است ولی تشخیص دکتر برای من کمی شوکه کننده بود.

او در ادامه گفت: پزشکان به من کاملاً واضح گفتند که نباید این وضعیت را تشدید کنم. برای اولین بار، آنها تقریباً استراحت کامل را تجویز کردند. پای من نباید ضربه بخورد و حتی نمی توانم آهسته به توپ ضربه بزنم. به همین خاطر تصمیم به کناره گیری از مربیگری گرفتم.

آقای گل سابق جام جهانی همچنین عنوان کرد که نمی خواهد دیگر به عنوان دستیار و کمک مربی کار کند و دوست دارد به عنوان نفر نخست، وظیفه هدایت تیمی را بر عهده داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =