کد خبر : 269051
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

حزب‌الله عراق: کابینه الکاظمی تلاش می‌کند دستگاه‌های امنیتی کشور را به درگیری بکشاند

حزب‌الله عراق: کابینه الکاظمی تلاش می‌کند دستگاه‌های امنیتی کشور را به درگیری بکشاند

گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کردند، کابینه الکاظمی با به راه انداختن بحران‌ها در راستای سوق دادن دستگاه‌های امنیتی به درگیری تلاش می‌کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت خبرگزاری المعلومه، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند: مردم عراق و گروه‌های ملی آن دیگر رویکرد خطرناک کابینه الکاظمی و تعمد آن در ایجاد بحران‌ها از طریق هدف قرار دادن فرماندهان مجاهد حشد شعبی برای سوق دادن دستگاه‌های امنیتی کشور به درگیری را نمی‌پذیرند.

این گردان‌ها افزودند: ماجرای ربوده شدن قاسم مصلح، فرمانده عملیات الانبار حاکی از میزان پافشاری الکاظمی و برخی فرماندهان امنیتی او است و او باید علاوه بر عمل به شروط فرماندهان حشد شعبی، از انجام چنین تعرض‌های خطرناکی دست بردارد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ما ماهیت این اقدام ناکام را درک می‌کنیم و هرگز اجازه نخواهیم داد اهداف آن محقق شوند و در برابر استمرار رویکرد خصمانه افرادی که تنها به تحقق منافع دشمن و برنامه‌های آن می‌اندیشند، هرگز سکوت نخواهیم کرد و همه احزاب ملی و گروه‌های مردمی باید برای جلوگیری از تکرار چنین تعرض‌هایی، موضعگیری یکپارچه را در پیش بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 12 =