کد خبر : 268974
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
-

آخرین آمار واکسینه شده ها در اسلامشهر

آخرین آمار واکسینه شده ها در اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر لزوم ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از واکسینه شدن ۱۶ هزارو ۸۰۰ نفر در اسلامشهر خبر داد و افزود: قطعا اگر در مورد کرونا ویروس ساده انگاری و غفلت کنیم روزهای سخت باز می گردد.

به گزارش عصرقائم، مسعود مرسلپور در گفت‌وگو ، در تشریح روند شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان اسلامشهر با تاکید بر توقف روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا گفت: شرایط همچنان شکننده است و اگر غفلت کنیم وضعیت سخت هفته‌های پیش تکرار خواهد شد لذا باید همچنان ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه، ۲ هزار و ۲۴۳ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در اسلامشهر شناسایی شد و در همین بازه زمانی ۶۳۵ نفر در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند که در پیک‌های قبلی کرونا بی‌سابقه بود. خوشبختانه تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان واکسینه شدند. با آغاز به کار مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان، ازدحام خاصی در ۱۳ مرکز خانه سلامت شاهد نیستیم و روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف به شکل مطلوبی با تلاش طاقت فرسای مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاه‌هایی که در این امر مشارکت دارند، در حال انجام است.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات می‌تواند در بهبود شرایط شهرستان و نزولی شدن ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونا ویروس موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 5 =