کد خبر : 268970
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
-

امروز آخرین مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان ‏علوم پزشکی

امروز آخرین مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان ‏علوم پزشکی

مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان ‏علوم پزشکی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز پنج شنبه، ششم خرداد ماه به پایان می رسد.

به گزارش عصرقائم، طبق تاکید معاونت آموزشی وزارت بهداشت، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز پنج شنبه ششم خرداد ماه جاری پایان می یابد.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صورت می‌گیرد.

طبق جدول زمان بندی انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام ثبت انتقال و میهمانی از ۵ اردیبهشت شروع شده است و این مهلت تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان می توانند در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم خود، اقدام کنند.

۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر ۱۴۰۰نتیجه توسط دانشگاه مبداء اعلام خواهد شد.

۲۰ تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ مدارک متقاضیان بررسی و نقص آن توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو اعلام می شود به طوریکه ۲ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ مدارک رسیدگی و نتیجه توسط دانشگاه مقصد اعلام می شود.

بر این اساس با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم‌گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =