کد خبر : 268784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

مهلت ثبت‌نام مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه تمدید شد

مهلت ثبت‌نام مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه علامه تمدید شد

مهلت ثبت نام و شرکت پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی تا فردا تمدید شد.

به گزارش عصرقائم، مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه علامه طباطبایی که از روز سه شنبه ۱۹ خرداد آغاز شده است تا فردا پنج شنبه ششم این ماه ادامه دارد. داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری این دانشگاه، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه هستند. در صورت ارائه و بارگذاری مدرک زبان معتبر در هنگام ثبت نام از امتیاز آن با توجه به دستورالعمل های موجود و با تشخیص کمیته مصاحبه کننده برخوردار خواهند شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی ثبت نام و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت آنلاین (برخط) و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به منظور سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان تصویری است.

داوطلبان می توانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند، می توانند با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بر اساس اعلام دانشگاه این زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ را دارا باشند و مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

مصاحبه به صورت آنلاین(برخط) و تصویری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می شود و داوطلبان موظفند به صورت آنلاین(برخط) و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند. داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت آنلاین( برخط) و تصویری است و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

چنانچه داوطلب نخواهد و یا نتواند ارتباط به شیوه آن لاین (برخط) و تصویری را برای مصاحبه برقرار کند، به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می شود.

در صورت قطع شدن ارتباط آنلاین (برخط) و تصویری، داوطلب ملزم به برقراری مجدد ارتباط حداکثر ظرف مدت ۲ دقیقه می باشند. در غیر این صورت به منزله انصراف از مصاحبه تلقی می شود. همچنین داوطلب موظف به قرار گرفتن در محیطی است که تصویر ایشان به صورت واضح برای کمیته مصاحبه کننده قابل رویت باشد.

داوطلب موظف است پیش از شرکت در مصاحبه دکتری نسبت به کنترل وضعیت صدا و تصویر خود در سامانه دانشگاه طبق دستورالعمل و اطلاعیه های بعدی معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اقدام نماید. هر گونه حضور فرد دیگری در کنار داوطلب در زمان مصاحبه و مداخله در مصاحبه تخلف محسوب شده و برابر قوانین و مقررات رفتار خواهد شد.

امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه شیوه آموزشی – پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به آموزشی وپژوهشی ،۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی در خصوص شرایط ثبت نام مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی است، داوطلبان باید اطلاعات را از طریق سایت دانشگاه به نشانی https://www.atu.ac.ir/ پیگیری و نکات اعلام شده را به دقت مطالعه و مطابق تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه به صورت آنلاین(برخط) و تصویری اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =