کد خبر : 268669
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
-

مرادی: منصوریان علیه خطیبی بدترین الفاظ را به کار برد

مرادی: منصوریان علیه خطیبی بدترین الفاظ را به کار برد

ناظر بازی آلومینیوم اراک و تراکتور معتقد است که اظهارات علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک علیه او کذب است.

به گزارش عصرقائم، جلال مرادی، ناظر بازی آلومینیوم اراک و تراکتور در برنامه فوتبال برتر درباره اظهارات منصوریان علیه او مبنی بر این که مرادی قصد داشته نگذارد دروازه‌بان آلومینیوم مقابل تراکتور بازی کند، بیان کرد: مگر تا حالا دیده‌اید که ناظر نگذارد دروازه‌بان بازی کند؟ چرا من باید چنین صحبتی بکنم؟ شما از آقای منصوریان بپرسید که کارت قرمزی که دریافت کرد به چه دلیلی بوده است؟ او به سمت داوران رفت و خطیبی به همین دلیل آمد و گفت نگذارید منصوریان با داور صحبت کند. من هم از منصوریان خواهش کردم عقب برود. او بدترین الفاظ را برای خطیبی به کار برد و به همین دلیل اخراج شد. این الفاظ در گزارش من و داور وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا پس از بازی با منصوریان آشتی نکرده است، گفت: ایشان بعد از بازی آمد که آشتی بکند که من گفتم آشتی نمی‌کنم، توهین‌هایت را به یاد بیاور. ایشان به جای صحبت‌هایی که در تلویزیون انجام می‌دهد،باید در جریان بازی خودش را کنترل کند.

ناظر فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا به خطیبی گفته نسخه منصوریان را می‌پیچد، توضیح داد: من برای چه باید چنین صحبتی بکنم. این دو نفر با هم درگیر شدند و ما جدایشان کردیم. الان متاسفانه بین مربیان و بازیکنان باب شده که ما باید نیمکت‌های دو تیم را جدا کنیم. کجای دنیا چنین صحنه‌هایی را دیده‌اید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =