کد خبر : 268850
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
-

ششمی و یازدهمی تیم‌های میکس تپانچه ایران در قهرمانی اروپا

ششمی و یازدهمی تیم‌های میکس تپانچه ایران در قهرمانی اروپا

هر دو تیم تپانچه بادی ایران امتیاز لازم برای حضور در فینال میکس تپانچه بادی قهرمانی اروپا را کسب کردند.

به گزارش عصرقائم، در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا که به میزبانی اوسیک کرواسی در حال انجام است در مرحله مقدماتی میکس تپانچه تیم یک ایران متشکل از دو ورزشکار المپیکی هانیه رستمیان و جواد فروغی با کسب امتیاز ۵۷۶.۱۵ در رده ششم ایستاد.

تیم دوم ایران نیز متشکل از گلنوش سبقت‌الهی و سجاد پورحسینی با کسب امتیاز ۵۷۴.۲۳ در رده یازدهم قرار گرفتند.

در این ماده تیم یک روسیه با امتیاز ۵۸۳.۲۴ با قرار گرفتن در رده نخست به فینال رسید. تیم هند یک نیز با ۵۸۰.۱۶ در رده دوم مرحله مقدماتی ایستاد. دو تیم هند و تیم‌های تپانچه ایران نیز امتیاز کافی برای حضور در فینال این ماده را داشتند اما به این دلیل که مسابقات قهرمانی اروپا است امکان حضور در مرحله بعد را پیدا نکردند. تیم آلمان ۲ با کسب امتیاز ۵۷۴.۱۹ و قرار گیری در رده دوازدهم به فینال رسید.

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا از شنبه یکم خرداد به میزبانی اوسیک کرواسی آغاز شد. نمایندگان ایران نیز به درخواست الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و قبول فدراسیون جهانی قرار شد در این مسابقات شرکت کنند. به دلیل اینکه مسابقات برای ورزشکاران اروپایی است امکان حضور نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقات وجود ندارد. پیش از این ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه در ماده بادی در جدول mqs مسابقه دادند.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مه لقا جام بزرگ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در بخش تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه در دو گروه هشتم و بیست و دوم اردیبهشت عازم اردوهای تدارکاتی مجارستان و کرواسی شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =