کد خبر : 268700
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

درگیری معترضان فلسطینی با نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان

درگیری معترضان فلسطینی با نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان

صدها فلسطینی روز سه شنبه با برگزاری تظاهراتی به سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی اعتراض و به سوی محل دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بلینکن حرکت کردند که با ممانعت نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین مواجه شدند.

به گزارش عصرقائم، صدها فلسطینی روز سه‌شنبه با برپایی تظاهراتی در شهر رام‌الله در کرانه باختری به سفر «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان فلسطینی در این تظاهرات با در دست گرفتن پرچم‌های فلسطین، تصویر ویرانی‌هایی که بمباران‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه ایجاد کرده را در دست داشتند.

تظاهرات کنندگان همچنین تابوت‌هایی را حمل می‌کردند که اشاره به قربانیان زیاد حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه دارد.

در جریان تجاوز ۱۲ روزه صهیونیست‌ها به غزه، ۲۵۳ فلسطینی شهید شدند که ۶۹ نفر از آنها کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالمند بوده و این حملات به مجروح شدن ۱۹۴۸ نفر منجر شد.

تظاهرات کنندگان فلسطینی تلاش کردند تا خود را به مقر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برسانند، جایی که عباس با بلینکن دیدار کرد اما نیروهای امنیتی فلسطینی با قرار دادن موانع نظامی، مانع از پیشروی فلسطینیان به اقامتگاه محمود عباس شدند.

آنتونی بلینکن در اولین سفر خود به منطقه، صبح سه شنبه وارد سرزمین‌های اشغالی شد. وی سپس قصد دارد به مصر و اردن نیز سفر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + دوازده =