کد خبر : 268800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

خرید پرینتر را از کجا انجام دهیم؟

خرید پرینتر را از کجا انجام دهیم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پرینتر یکی از وسایل مورد نیاز در سازمانها، شرکتها، مراکز آموزشی و حتی منازل می باشد و بسیاری از افراد جامعه روزانه با پرینتر کارمی کنند، شاید شما هم برای خرید یک چاپگر به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید و قطعا با جستجو کردن در این بازارها دنبال پیدا کردن کمترین قیمت می باشید، ولی باید بدانید که اگر با راه های شناسایی چاپگر آشنایی نداشته باشید افراد سودجو با ارائه قیمت کمتر به شما وسایل داخل کارتن چاپگر شما را جابجا و یا حذف می کنند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام پرجابا، در هنگام خرید پرینترباید دقت کنید که از شرکتهای معتبر خرید نمایید چرا که معمولا همراه با چاپگر وسائل دیگری نظیر: کابل برق، کابل یواس بی، سی دی درایور و موادمصرفی چاپگر یا کارتریج استارترو… در کارتن پرینتر موجود می باشد که هر کدام از این وسائل اگر از کارتن پرینترحذف و یا برداشته شود در قیمت چاپگر تاثیرگذار است که معمولا با ارزش ترین این وسائل کارتریج یا مواد مصرفی چاپگر می باشد.

برای دریافت اطلاعات جامع برای خرید پرینتر به لینک زیر مراجعه کنید:
راهنمای خرید پرینتر لیزری

بعد از خرید پرینتر اولین کاری که باید بکنید این است که محل نصب چسب روی کارتن پرینتر را چک کنید اگر پرینتر قبلا به هردلیلی باز شده باشد با کمی دقت میتوانید جای چسب قبلی را بر روی کارتن پیدا کنید و دلیل بازشدن چاپگر را از فروشنده جویا شوید.
البته بازشدن درب کارتن پرینتر همیشه به معنی جابجایی اقلام داخل آن نیست و دلایلی نظیر ثبت سریال گارانتی و چک کردن چاپگر درگمرک و مواردی هستند که باید درب پرینتر می توانید دلیل آن را از فروشنده جویا شوید.

بعد از باز کردن درب پرینتر به چسبهایی که برروی بسته بندی پرینتر می باشد دقت کنید اگر این چسبها قبلا باز شده باشد رد جای قبلی را می توانید پیدا کنید ومعمولا چسبی که باز و بسته شده باشد حالت چسبندگی کمتری دارد.
بعد از خرید چاپگر همیشه کارتریج داخل پرینتر که معمولا کارتریج استارتر می باشد را چک کنید که اورجینال (اصل) باشد.
بعضی از افراد سودجو متاسفانه با جابجایی کارتریج اصل با کارتریج های چینی، با تقلب در فروش پرینتر در واقع کاربر و خریدار پرینتر را فریب می دهند.

برای خرید پرینتر باید به مراکز معتبر و شرکتهای بااصالت مراجعه نمایید ،اگر اطلاعات بیشتری
درباره چاپگر میخواهید کسب نمایید به لینک زیر مراجعه نمایید:

خرید پرینتر
در پایان یکی از شرکتهای معتبر واردکننده چاپگر درکشور را به شما همراهان عزیز معرفی می نماییم:
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)
نام تجاری: پرچابا
www.parchaba.comآدرس وب سایت:

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۳۴۱۹۱۹  / ۰۲۱۸۸۳۲۲۱۲۰
آدرس دفتر مرکزی: خیابان کریمخان زند،خ ایرانشهر شمالی، نبش خ اراک پلاک۱۵۸  واحد ۱و۲

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهار =